همکاری بانک‌های استان بوشهر برای ساخت "سد باغان" افزایش یابد

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم نظام بانکی در تسریع تکمیل پروژه‌ها گفت: نظام بانکی استان بوشهر همکاری خود را برای تسریع در ساخت سد باغان با شرکت آب منطقه‌ای افزایش دهند.

همکاری بانک‌های استان بوشهر برای ساخت "سد باغان" افزایش یابد

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست کارگروه رونق تولید و اشتغال با اشاره به اهمیت اجرای سد باغان و ضرورت اختصاص تسهیلات بانکی برای تسریع در اجرای این طرح اظهار داشت: برای کمک به اجرای این طرح، با پیگیری یکی از بانک‌ها مقرر شد 5 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات استانی این بانک به شرکت آب منطقه‌ای اختصاص یابد.

وی با تاکید بر همکاری بانک‌ها در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی بیان کرد: بانک‌ها در عرصه اجرای پروژه‌ها باید نقش خود را بیشتر نشان دهند تا شاهد تکمیل این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی باشیم.

وی با اشاره به ساخت سد باغان و نقش آن در تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت تاکید کرد: نظام بانکی استان بوشهر نهایت همکاری را برای تسریع در ساخت سد باغان با شرکت آب منطقه‌ای داشته باشد.

استاندار بوشهر به نقش بانک‌ها در حل مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت و تصریح کرد: با توجه به مشکلات واحدهای تولیدی استان در پی شیوع کرونا، از بانک‌ها انتظار می‌رود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش کنند.

گراوند با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های اشتغال روستایی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اشتغال روستایی با همکاری بانک‌ها امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه مشکلات طرح‌های اقتصادی بالای 100 میلیارد تومان در کارگروه ملی حل و فصل می‌شود تصریح کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی با مشارکت بانک‌ها در اولویت است ولی طرح‌های اقتصادی بالای 100 میلیارد تومان در جلسه ملی تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها