فال روزانه چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان رفتار خوبی با اطرافیان نداشته‌اید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود زمان آن فرا می‌رسد تا این رفتار را تغییر دهید و از این سال به بعد از در دوستی و محبت با اطرافیان وارد شوید. حواس‌تان را در آذر ماه امسال بیشتر از همیشه جمع کنید و در این ماه با شکار موقعیت‌ها، دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید و یک سر و گردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. فروردین سال آینده را با احتیاط پشت سر بگذارید و در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی دارد که در مرداد سال آینده اوضاع از کنترل شما خارج شود و احساس کنید که اختیار زندگی‌تان را ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و بر اوضاع مسلط خواهید شد. شهریور سالی که از راه می‌رسد زمان استراحت شما است و در این ماه فرصت‌های زیادی برای گردش و تفریح در کنار دوستان و آشنایان پیدا می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید تا دستاورد‌های این سال به چراغ راهی برای موفقیت‌های آینده شما تبدیل شود.

فروردین

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کار‌ها در طول روز حفظ خواهید کرد. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

اردیبهشت

امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تن‌هایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. با شرکت در کار‌های خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

خرداد

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. پولی به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. موفقیتی در منزل یا محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد.

تیر

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. مهمانی ترتیب داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.

مرداد

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قرارداد‌های کاری وجود دارد. هزینه بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. ایده جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار موردعلاقه‌تان مشغول شوید. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

شهریور

اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرز‌های ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

مهر

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌آید. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کار‌های مهم زندگی غافل نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز فرصتی پیدا می‌کند که به شما ثابت کند فرشته‌ای تمام‌عیار است.

آبان

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کار‌های روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. کار‌های زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کار‌ها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود.

آذر

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و این وضعیت روزتان را خراب می‌کند. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. در محبت همسر یا عشق‌زندگی تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. تمرکز بیشتری به کار‌های مهم اختصاص دهید.

دی

کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار شده و فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. دست‌و‌دلبازی بیش‌ازحد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر صرفه‌جویی باشید. رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید.

بهمن

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آن‌ها درس بگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز از در دشمنی وارد می‌شود و روحیه‌تان را خراب می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده‌است. اتفاق ناخوشایندی در محل کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. فرصتی مهیا می‌شود تا با شرکت در کار‌های انسان‌دوستانه به آرامش برسید.

اسفند

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کار‌ها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را تنها بگذارید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روز‌های خوش گذشته بگویید. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها