طعنه هاشمی‌طبا به ذالنوری:

 می‌گویند شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت/ نظام تصمیم به مذاکره بگیرد ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد. فکر نکنیم برخی‌ها خیلی انقلابی هستند، خیر این طور نیست. می‌گویند شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت.

 می‌گویند شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت/ نظام تصمیم به مذاکره بگیرد ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد

مصطفی هاشمی طبا درباره تأثیر پیروزی احتمالی بایدن بر معادلات انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: آنچه اهمیت دارد تصمیم نظام است. وقتی می گوییم با آمریکا مذاکره نمی کنیم، هر کسی پیروز انتخابات آمریکا شود، تأثیری بر معادلات ما نخواهد گذاشت.

وی درباره وعده بایدن برای بازگشت به برجام و انجام مذاکرات با ایران، اظهار کرد: حتی اگر بایدن هم به برجام برگردد، باید ببنیم ما چه تصمیمی می گیریم چون برجام خودش میز مذاکره است، پس اول باید مشخص شود که ما چه هدفی را در این قالب می خواهیم دنبال کنیم، اگر هم باید به برجام بر نگردد اتفاقی در معادلات داخلی کشور نمی افتد چون در این صورت مذاکره ای هم وجود نخواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اهمیت ارتباط ایران با کشورهای دنیا اظهار کرد: در مسئله ارتباط با دنیا باید منافع کشور را ببینیم و دیگر خودمان را به چین، روسیه یا آمریکا وابسته نکنیم چون در غیر این صورت بحث تسلیم پیش می آید. از طرفی عمیقا معتقدم نگاه به داخل را هم باید دنبال کنیم اما توقع زیادی هم از این رویکرد نداشته باشیم یعنی این طور نخواهد شد که صرف نگاه به داخل قیمت، ارز، خانه، خودرو و غیره ارزان شود. بلکه برای کشورسازی باید سبک زندگی تغییر کند و با سخت کوشی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور قدم برداریم.

وی درباره تقویت شدن موقعیت چهره های و گروه های موافق مذاکره با آمریکا بر اثر پیروزی بایدن، بیان کرد: سیاست خارجی توسط مقام معظم رهبری تصمیم گیری می شود. اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد. فکر نکنیم برخی ها خیلی انقلابی هستند، خیر این طور نیست. می گویند شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت.

هاشمی طبا با بیان اینکه پیروزی بایدن موقعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نمی دهد، تأکید کرد: بعید می دانم مردم خیلی در انتخابات مشارکت کنند چون الان کاندیدای درست و حسابی نداریم. کاندیدایی که مردم از او خوششان بیاید را در صحنه نمی بینند مگر اینکه فردین {سیاسی} بیاید، یعنی کسی که شهرت طلب است.

وی افزود: کسانی که الان نام شان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از گروه ها و جناح های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب مطرح است هیچ کدام‌شان به دردخور نیستند چون طرح و برنامه ندارند. کسی که برنامه می دهد باید آثار و تبعاتش را هم بگوید. بیهوده کلمه ردیف کردن فایده ای ندارد. به نظر می رسد ما تا ۱۰ سال دیگر در تحریم هستیم پس هر کس برای اداره کشور در شرایط تحریم برنامه دارد کاندیدا شود والا نامزد نشود.

منبع: نامه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • ذوالنور
    0

    همه کارها .و گرین کاراتش هم اماده شده .بگویند مذاکره نفر اول پهلوی ترامپ می نشیند

  • یوناس
    0

    شما که با آمریکا مذاکره کردید که دست به جیب با وزیرامور خارجه آمریکا کنار دریاچه لمان قدم میزدید شما با آمریکا مذاکره میکردید اوباما باهوش و مودب خطاب میکردید شما که مذاکره میکردید بالای بالکن هتل کوبورگ دست تکان میدادید شما که با آمریکا مذاکره میکردید وعده دادید از فردا تحریمها برداشته میشود و مملکت گل و بلبل میشه دیدیم مذاکره با آمریکا چی برای ما از فردا صبح آورد پراید 150 میلویونی خانه 60متری یک میلیاردی کوشت کیلویی 120 هزار تومن دلار 31هزار تومان سکه 16میلیونی ووووووو

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      یونحس .امثال تو ریاکار ضربه به جایگاه مقامات از بالا تا وزرا و مجلس و قضاییه میکنید ملت که مثال تو نزدن توهم کنند بصیرت دارد ملت میدانند یه دست صدا نداره اما چوب خدا بی صدا باشد دنیا راحس میکند ما میدانیم گروهی دلواپس ترسو که دم به تله ای دادن در مخالفت با روحانی چه کارها پلیدی کردن تا دولتش را زمینگیر کردن خداوند خیرتان ندهد ابنملجمم رویش در مقابل شما مثل هاله نور است

    • سیلامی
      0

      اون موشکهای مسخره رو با اون شعارهای احمقانه یادته؟ اونا به آرزوهای مردم شلیک شد. اره حاجی،خودتی!!!!!

    • عاشق خدا
      0

      همون موشک‌ها اگه نبود الان باید واسه داعش گوسفند می چروندی...

    • رحیم اب منگل
      0

      یوناس چرا با سیب زمینی ها مثل عمار سخن میگی هزار نکته باریکتر از مو ابنجاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند

    • بنده ی خدا
      0

      این قلندر مثل این که از روحانی خیلی بهش رسیده این طوری خودش رو جر میده زیاد خودتون رو اذیت نکنید به لطف خدا هرچی خودش بخواد همان خواهد شد فقط از خدا بخواهیدنه از کدخدا کدخدا به درد بغضی از قلندرها میخوره

    • محمد
      0

      رحیم آب مونگول!فیلم قیصر میبنی پشت مداح سین سین میکنی؟! همین امثال شما دوروهای اختلاسگر بی سواد مملکت رو به اینجا رسوندید.آخرش با پس گردنی آمریکا میشینید سرجاتون.حالا دست جمعی فس فس کنید تا بعد.

  • محمد
    0

    آخه بدبختی اینکه هر که میاد برنامه داره واز برنامه خودش هم خیلی مطمئنه مثل آقای روحانی که میگفت بخدا اگر میدانستم که کاری نمی توانم بکنم نمی آمدم . حالا که همه برنامه ها و سکه هاشو گذاشت تو کاسه برجام و باخت میگه مشکل نظام بوده که بهش اجازه مذاکره داده .

  • محمد
    0

    دولت مردهای ما اکثرا همینطورند اگه در کاری و برنامه ای موفق شدند میگن دولت ما و حزب ما اگه نه موفق نبودند میگن کار نظام بود نظام دست ما رو بسته . اختیار ما کمه .

  • ش
    0

    شما اصلاح طلبان اگر بلد بودید مذاکره کنید با برجام قدم زدن و خندیدن و دست در دست هم دادن و عکس و فیلم گرفتن با آمریکاییها این نتیجه بد اقتصادی و سیاسی را به ملت و کشور تحمیل نمی نمودید پس اجازه فرمائید امثال آقای ذلنور و انقلابیون مشکل را حل نمایند..

    نظرات شما -
    • م
      0

      دیگه این کشور وا داده ..امسال ذالنورو بقیه به اصطلاح انقلابی هم نمی تونن این کشور رو از چاه خارج کنند ...فقط مذاکره با آمریکا راه حل این کشور و بدبختی هاست...

  • کمیل
    0

    آقای هاشمی شما ها که خیلی وقته برای کدخدا ،دستمال میکشید بچه هاتون کجا هستند تابعیتتون چیه ؟دو ملیتی سه ملیتی کشور رو تدبیر میکنید برای سازش با شیطان بزرگ با اسراییل ،،،،،

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      تو هم دم تکون بده واسه اربابان عربت کمیل از مریم ر جونت چه خبر بلا ای بلا دشمن جون آدما ای بلا.از آخور بخور از توبره هم بخور.نوشتجات

  • مش جمعه
    0

    آقای هاشمی عین حقیقت را بیان کردی.این همه بدبختی که گریبان مردم را گرفته نتیجه عملکرد امثال ذوالنورها هست.دربهارآینده ریاست جمهوری متعلق به طیف آقای ذوالنور هست.و خواهید دید که چگونه مذاکره خواهند کرد،و با امثال خانم موگرنی و اشتون سلفی بگیرند.وهی دست غربگدانه و شرقگدانه دراز میکنید. چرا بفکر اقتصاد و رفع بدبختی مردم نیستید.

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      ۸ساله دولت و مجلس دست اصلاحطلبان بوده ،حالا شد ذوالنوری مرده شور وقاحتتون رو ببره

    • سیلامی
      0

      دقیقا همینه.همچین دست سفیر انگلیسو میمالید که کم مونده بود بزنه تو صورت ذوالنوری. ساندیس خورها نوکر بی جیره مواجبند.هرجا بخوان پشت سرشون میدوند.با یه ساندیس تاریخ مصرف گذشته. تف تو اون نون خوردن!

    • محمد
      0

      اقای سیلامی. ساندیس خورشرف. داردبه امثال شمادارودسته االبانی وریاض نشین .منافق چقدر حقیرید شماها

    • مش جمعه
      0

      آقا مجید من نمیدانم متولد چه سالی هستی.اما باید بگویم که من یک ایثارگرم که از تپه های حیدک سیدک و کله قندی سومار تا رملزارهای فکه و نیزارهای تنگه حذابه با دشمن آن موقع جنگیدم.بخاطر ایران و سربلندی ملت ایران.سر در وزارت خارجه نوشته نه شرقی نه غربی اما آیا به این شعار عمل کردند.بنظرم نه.سربلندی فرزندان این مرزوبوم و امثال شماها آرزوی قلبی منه.

  • رضا
    0

    سخن ذوالنوری رو بزارید کنار اگر این دولت و رییسش کمی وجود دارد برود بین مردم تا ببینن مردم چگونه باهاشون برخورد میکنند روحانی با کابینه اش مثل یک ارباب برخورد میکند با مردم چگونه حاضر هست برخورد کند. جنابعالی نگفتی من خودم به روحانی رای میدهم این خیانت به مقوله انتخابات مردم نیست آیا الان هم حاضری عملکرد دولت را به چالش بکشانی و از مردم بخاطر حمایت بی چون و چرا از دولت عذر خواهی کنی

  • کاربر ناشناس
    0

    پدر سوخته تا حالا شده یک کلمه ازاین همه مصیبتی که دولت موردحمایتت سرمردم آورده حرف بزنی کوری نمی بینی که مردم نان ماست هم نمی توانند بخورند

    نظرات شما -
    • سیلامی
      0

      پدر سوخته اونیه که با کوبیدن روحانی دنبال حمایت از تروریستهای اختلاسگره. دستتون روشده داعشی!

    • محمد
      0

      به نظر من پدر سوخته اون کسی است که می گفت تحریم ها کاغذ پاره است.

    • قلندر
      0

      پدر سوخته ابلیس تویی که به بالاترین مقام اجرایی متین مملکت توهین میکنی

  • رحیمی
    0

    الحق که درست گفتی ، این اقای ذوالنور به محض این که شد رئیس کمیسیون امنیت ملی اولین ملاقات رسمی اش را با سفیر بریتانیای فخیمه انجام داد وهنگام دست دادن با سفیر چنان ژستی گرفته بود که انگار بچه کلاس اولی است که برای اولین بار کت وشلوار می پوشد . فیلم ملاقاتش درگوگل هست . البته بنده از رفتار کسی که تا دیروز مسافرکشی می کرد تعجب نکردم .

  • انتونی
    0

    ذوالنور اگر مذاکره با امریکا باسه حاضره بلیسه،مثل ساندیس خورها با لنگ فلسطین.

  • حشاشین
    0

    به قول آقای تفرشی شما فقط دنبال مذاکره با آمریکا هستید ولی مشکل اینه که خودتون دوست ندارید حزب یا جناح مقابل این کارو انجام بده یا به عبارت دیگه مذاکره خوبه ولی به شرطی که من انجامش بدم درکل شما اقای هاشمی طبا شما و جناح رقیب دنبال مذاکره اید نه منافع ملت وقتی هم مذاکره میکنید هل میکنید و سرتون یهو کلاه میزارن

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      من دعا می‌کنم براتون دردتون درمون بشه.لبتون خندون بشه.

  • کاربر ناشناس
    0

    شما غرب زده ها خف شوید بهتر است

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      اولا تو کمونیست خفه شو آلوده جیره خوار چین و روسیه روسیا.دوم تو موی اونجای اصلاحطلبان نیستی اگر اصلاح‌طلبان نبود داعش بر تو حاکمیت میکرد

  • درویش
    0

    به جای این حرفهای مفت که نثار هم میکنید سعی کنید کله پوکتون رو به کار بندازید و فکری به حال این اقتصاد نابود شده کنید،، فکر کردید به خاطر این دعواهای زرگری شما شکم مردم سیر میشه؟؟؟؟؟ شکم گرسنه نه ایمان دارد نه میتواند فکر کند پس بترسید از گرسنکی مردم.

  • جواد
    0

    بر شعر ورت بخون ما گل های خندانیم

  • کار بر ناشناس
    0

    بعضی ها نمی دونم چرا نمی خوان ولوو و بپذیرن بجای اینکه به مفهوم حرف توجه کنن چی دارن می گن. درسته تو این شرایط نباید چیزی گفت بهانه دست امثال اینا داد قبول!! ولی باید دید دیگه به کجا شون رسیده این حرف و زدن!

  • کار بر ناشناس
    0

    عجب دنیایی شده!بجای پریدن به هم دیگه یک ذره انصاف داشته باشیم.حرف حق و بپذیریم!ضمنا خدارو شکر باید کرد ساندیس خوردن شرفش بیشتر از پشت میز نشستن و مذاکره با خائنینی که دست شان آلوده به هزاران مظلوم! مثل اینکه ایشان تو باغ نیستن و اشراف به اوضاع ندارن جواب طلبکارانه میدن!!

  • نظری
    0

    آقای هاشمی طبا این هفت سال کجا بودی یکدفعه رگ غیرتت برا مردم میزنه

  • رضا
    0

    به نظر من پدر سوخته آن کسی است که با این که می داند کشور ما مشکل ساختاری دارد و تا این مشکل حل نشود کاری نمی توان کرد ریاست جمهور یا نماینده مجلس می شود.

  • نقی
    0

    اصلاح طلبان باید اعدام شوند. باید به انقلاب برگریدیم و از ظرفیت افرادی مانند دکتر احمدی نژاد استفاده کنیم. ایشان با برنامه هایی مانند یارانه، وام های بلاعوض و بدون ضامن کشور را متحول کردند. هیچ کس به روستای کوچک ما توجه نمی کرد. ولی ایشان 235 کیلومتر برای ما خط گاز کشید تا به روستای دورافتاده ما گاز برساند. تنها او بود که ما را دید. در روستای ما استخر و سوله ورزشی ساخت. در سیاست خارجی هم پوزه آمریکا و صهیونیت را به خاک مالید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها