آموزش زنده ماندن کودکان پس از سقوط در آب

ویدئویی که در آن یک مربی شنا، روش زنده ماندن به کودکان خردسال پس از سقوط در آب را آموزش می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

آموزش زنده ماندن کودکان پس از سقوط در آب

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است روش عجیب یک مربی در آموزش شنا به کودک خردسال را به تصویر می‌کشد. این مربی که نامش «شانون» اعلام شده اقدام به پرتاب یک دختر ۱ ساله به داخل استخر می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود آنکه این کودک با صورت به داخل آب فرود می‌آید، اما موفق می‌شود تا صورتش را بالای آب قرار دهد.

در این ویدئو این مربی شنا در حالی که نظاره گر عکس العمل دختر خردسال پس از فرود به داخل آب است دیده می‌شود. این در حالی است که کودک با وجود آنکه لباس زیادی بر تن دارد بلافاصله تلاش می‌کند روی سطح آب شناور بماند.

بنا به گزارش دیلی میل این تکنیک بخشی از مهارت شنا برای زنده ماندن است که در آن به کودکان یاد می‌دهند تا در صورت سقوط در استخر برای نفس کشیدن بر روی آب غلت خورده و فریاد بزنند. در این تکنیک کودکان عمداً با لباس به داخل آب پرتاب می‌شوند تا بتوانند در موقعیت واقعی قرار بگیرند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. در توضیح این ویدئو آمده است: «اگر صدای فرزند خود را نشنیدید این بدین معنا است که او هنوز مهارت شنا برای زنده ماندن را نیاموخته است. ما می‌خواهیم تا فرزندانمان پس از سقوط در آب بتوانند صورت خود را روی آب نگه دارند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 2.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها