مهاجرت مهراد جم از ایران و رابطه عاشقانه اش با دنیا جهان بخت به روایت امین فردین/ ویدئو


30 مهر 1399 - 13:36
5f9007d5183d8_5f9007d5183db
امین فردین خبرنگاری است که نخستین بار عکس‌های خصوصی میترا استاد و محمدعلی نجفی را منتشر کرد. حال او درباره مهاجرت مهراد جم و دلایل او برای این کار صحبت می‌کند.

امین فردین خبرنگاری است که نخستین بار عکس‌های خصوصی میترا استاد و محمدعلی نجفی را منتشر کرد. حال او درباره مهاجرت مهراد جم و دلایل او برای این کار صحبت می‌کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 مهر 1399 - 13:36

72

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمدرضا 0 0 پاسخ 1399/8/2 -08:04

امین فردین خبرنگاره؟؟؟مهراد جم دیگه خر کیه؟خبر فوری ازت بعیده ایقد خودتو کوچک کردی.

ناشناس 0 0 پاسخ 1399/8/2 -06:19

چرا می گویی نظر خشن داده خیلی هم درست گفته .ضمنا هر کس از ایران می رود برای بر نگشتن به جهنم ،این طیف غیر از آنهایی هستند که برای تحصیل علم یاحتی کار شرافتمندانه می روند اینها نوعا برای بی بند وباری و.......بروند که آخر راه همان جهنم است