سلبریتی‌های آمریکایی از بایدن حمایت می‌کنند، به‌جز چند نفر

سلبریتی‌هایی که عاشق ترامپ هستند / چهره‌های سیاه‌پوست در صف حمایت از پرزیدنت موطلایی / عکس

تد نیوجنت (خواننده مشهور هارد راک)، فیل رابرتسون (ستاره برنامه‌های تلویزیونی)، استفان بالدوین (بازیگر سینما)، کریستی آلی (بازیگر و مدل) و تریس ادکینز (خواننده مشهور) از جمله سلبریتی‌های حامی ترامپ هستند.

سلبریتی‌هایی که عاشق ترامپ هستند / چهره‌های سیاه‌پوست در صف حمایت از پرزیدنت موطلایی / عکس

به گزارش خبر فوری ، اگرچه دونالد ترامپ در بین سلبریتی‌های آمریکایی (و حتی غیر آمریکایی) محبوبیت زیادی ندارد اما هستند بازیگران و خوانندگان و ورزشکارانی که از رئیس جمهور جنجالی آمریکا حمایت کرده و او را به رقیب دموکراتش( جو بایدن) ترجیح می‌دهند.

این سلبریتی‌ها محدودند اما در فرهنگ و عقیده تفاوت‌های زیادی با هم دارند. شاید باورش کمی سخت باشد اما بسیاری از سلبریتی‌های حامی ترامپ سیاه پوست هستند و این در حالی است که اصولا ترامپ نگاه خوبی نسبت به رنگین پوستان ندارد و به عنوان رئیس جمهوری با گرایشات نژاد پرستانه شناخته می‌شود.

با این حال، بهتر است بدون حاشیه رفتن بیشتر به معرفی برخی از این سلبریتی‌های مشهور و معروف حامی دونالد ترامپ پرداخته و به آنها اشاره کنیم:

فیفتی سنت

رپر و بازیگر سیاه پوست و مشهور آمریکایی بعد از مشخص شدن سیاست مالیاتی جو بایدن در توییتی تند که پر از الفاظ رکیک بود، اعلام کرد حتی اگر ترامپ با سیاه پوستان بد باشد باز او را به بایدن احمق ترجیح می‌دهد. فیفتی سنت گفت که از ریاست جمهوری دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد.

جان وویت

بازیگر بردنده اسکار و پدر آنجلینا جولی از بزرگترین حامیان دونالد ترامپ است. وویت در دور اول ریاست جمهوری ترامپ هم از حامیان سرسخت او بود و در مطلبی به تاریخ 9 مارس 2016 نوشت: «دونالد بامزه، سرزنده و شوخ و بی‌ادب است، ولی بیش از او صادق است... او تنها کسی است که می‌تواند انجامش دهد.»

روزان بار

نویسنده، کمدین و بازیگر مشهور هالیوودی یکی دیگر از طرفداران پر و پا قرص دونالد ترامپ است. او که برنده جایزه گولدن گلوب سال 1992 است، در توییتر بارها حمایت خود را از ترامپ اعلام کرده و حتی یک بار کلاه قرمز(علامت کمپین ترامپ) را به سر کرده است. با این حال، خانم بار به علت فشار بیش از حد دموکرات‌ها در دنیای سینما و هالیوود در سالهای اخیر کمتر نظرات سیاسی خود را بروز می‌دهد و توییت‌های حمایتی خود از ترامپ را هم تا حدی محدود یا پاک کرده است.

استیسی دش

مجری و بازیگر مشهور آمریکایی از جمله حامیان ترامپ است. او که از جمله مجریان فاکس نیوز(شبکه مورد اعتماد ترامپ) هم است، در بیو حساب کاربری توییتر خود هشتگ (#WomenForTrump) را نوشته و این به خوبی نشان می‌دهد چقدر علاقه مند به ترامپ است.

سیکس ناین

رپر مشهور اما ضد اجتماعی که مدتی هم در زندان بوده و ترانه های هنجارشکنانه می‌خواند، از جمله طرفداران ترامپ است. سیکس ناین بارها اعلام کرده که به ترامپ رای می‌دهد و به شخصیت او علاقه دارد. او معتقد است شخصیت خودش هم شباهت بسیاری به شخصیت رئیس جمهور آمریکا دارد و تنها تفاوتشان این است که او بر خلاف ترامپ مکزیکی‌ها را دوست دارد.

جانی روتن

جانی روتن(لایدن) حامی ترامپ است. او که یک ستاره موسیقی انگلیسی الاصل و از رهبران جریان "راک اند رول" است، به اوباما و حتی هیلاری کلینتون علاقه داشته و دارد اما معتقد است جو بایدن بر خلاف آنها، به حدی ضعیف است که باید روی صندلی چرخ دار بنشیند و از این جهت نمی‌توان سکان دار آمریکا باشد. او بر اساس همین نظر، معتقد است دونالد ترامپ باید رئیس جمهور آمریکا بماند.

سایر سلبریتی‌های طرفدار ترامپ

تد نیوجنت(خواننده مشهور هارد راک)، فیل رابرتسون(ستاره برنامه‌های تلویزیونی)، استفان بالدوین(بازیگر سینما)، کریستی آلی(بازیگر و مدل)، تریس ادکینز(خواننده مشهور) و ... از جمله هنرمندان و سلبریتی‌های دیگر حمایت کننده و علاقه‌مند به ترامپ در سال 2016 و 2020 بوده و هستند.

اینکه آنها بتوانند با حمایت خود، شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ را افزایش دهند، موضوعی است که درباره آن علامت سوالهای بسیاری وجود دارد.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    0

    برای پول جونشون روهم می دهند ترامپ تاجر خوبی است

  • خواننده
    0

    چه جالب

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ترامپ مردوستداشتنی لو طی سفتمشتیه من ن خوشم میاد

  • داروغه
    0

    ترامپ مردی دوست داشتنی و با انرژی مثبت بالاست

    نظرات شما -
    • ی ط
      0

      حیف انرژی مثبتت به آخر خط رسید.از سال بعد باید از بایدن انرژی بگیری.

  • رضا.
    0

    یه تاجر بهتر از یه سیاستمدار فاسده که خانواده اش هم در فساد اقتصادی دست داشته.همون تاجر تا حالا یک سنت از حقوق و مزایا پست ریاست جمهوری استفاده نکرده و بنا به آمار رسمی حدود یک میلیارد دلار هم از ثروتش کم شده.در کشور خودمان بودند کسانی که با دوچرخه و از جنوب شهر منصب گرفتند و شدند ویلا نشین شمال شهر و پورشه سوار. فرق ما با آنها اینه که اونجا سیستم پوست از سر فاسد و متخلف میکنه چه رییس جمهور باشه چه کارگر ساده شهرداری ولی اینجا قانون فقط برای افراد معمولی قاطع و در برابر خواص بی بخار و ناکارآمد.

  • ی ط
    0

    پول پول پول ، پول چه کارها که نمیکنه.پولهای ترامپ انرژی مثبت میده.

  • حمید
    0

    خودتون رو خسته نکنید ترامپ باز هم رای میاره و باز هم ما مردم باید دربرابر تحریمها مقاومت کنیم خدا بخیر کنه

  • ناشناس
    0

    ترامپ یک دورغگوی پرحاشیه. سلبریتی های احمقشم مثل خودش هستند.

  • کاظم
    0

    ترامپ به تمام قول هایی که به مردم آمریکا داده بود عمل کرد

  • ایران مقتدر
    0

    تمام هست و نیست و روزگار ما شده ترامپ بایدن ترامپ بایدن،کاش اینقدر اقتدار داشتیم و از لحاظ اقتصادی اونقدر قوی بودیم که این افراد برامون کوچکترین اهمیتی نداشتن،ولی افسوس که انتخاب رییس جمهوری آمریکا تاثیر مستقیم بر زندگی ما ایرانیها داره،افسوس...

  • علیرضا
    0

    ترامپ برای مردم آمریکا خیلی خوب بود به اکثر وعده هاش عمل کرد و شعارش ساختن آمریکای ثروتمند و قدرتمند بود خب چی بهتر از این کاشکی ما هم همچین رییس جمهوری داشتیم بجای دروغ و دشمنی با مردم خودش اونم شعار ایران ثروتمند و قدرتمند میداد خیلی هم عالی امیدوارم ترامپ رییس جمهور بشه خوشبحال مردم آمریکا ترامپ خیلی بامرام و لوطیه دمت گرم

  • تنها
    0

    هرکسی هم رنگ خودشو دوست داره ،اونی که عاشق مولا باشه از مولایش واونیکه عاشق شیطان باشه میشه مرید اون ،خدایا عاقبت مارو بخیر بگردان

    نظرات شما -
    • کورش کبیر
      0

      منظورت از شیطان کیه اونی که دروغ میگه و به مردمش خیانت میکنه یا اونی که بخاطر مردمش خوشحالی و خوشبختیشون تلاش میکنه لطفا پای مولا را وسط نکشین خودتوناداز جنس اونم ندونین امیرالمومنین از بیت المال برای خودش و خانوادش بر نمیداشت و خرج اتینا نمیکرد اگر از نزدیکانش دزدی میکرد بی دریغ به سزای اعمالش میرسوندش ولی شما چی؟ کدوم اختلاص گری تا حالا اعدام شده یا دستشا قطع کردین یا مجازات شده؟ مولا علی اگر بود حق همتونا میزاشت کف دستتون

  • نگین
    0

    ترامپ پیروز میدان است با امدنش خاور میانه کمی دراسایش است ویران کردن اواره درد و رنج مردم بد بخت یمن سوریه کم شده است. پول مفت به حسن خرس الله نمیرسد مرزهایش را سر و سامان داد ریالی را ار حقوقش را نگرفت خرج منافع العامه کرد کشور ش را نظم و ترتیب داد حتی تا مدتی در زمان کرونا حقوق دریافت کردند حتی بستگان ما که در امریکا بودند و ایرانی حقوق گرفتند لعنت بر کشورهای کمونیست دیکتاتور به جز زجر و فقر و بد بختی و ایجاد طبقه هیچ کار مثبتی ندارند ترامپ ندای صلح در خاور میانه است شجاع با قدرت و کارامد است با انتخاب عالی با زیر مجموعه ای که با او همکاری می کنند

  • ناشناس
    0

    خدایا ببین وضع دولت ومملکت ما به چه روزی افتاده .کشوری که زمانی شاهان دیگر کشورها سر تعظیم پیش او فرود میآوردن حالا بازیچه چه اشخاصی شده .نه امریکا ونه هیچ کشور دیگه نباید در امورات کشور ما دخالت کنه اگر دولتمردان ما دزد نبودن ومثل شهدا جان برکف برای مردم مخصوصا ضعفا بودند وثروتهای ایران را خودشان وفرزندانشان به تاراج نمیبردند حالا ما نیاز به سرنوشت رئیس جمهور هیچ کشوری نداشتیم .اگر میخواهید وضع مردم ایران خوب شود فقط راهش این است تمام دولتمردانی که ازانقلاب تا الان با ثروتهای این کشور آقا شدن عوض شوند.اگر اینها خوب بودند وضع مردم این نبود.اگر همین الان جنگی راه بیافتد باز هم همین مردم فقیر در میدان جنگ حاضرند ومسئولین ما وخانواده شان فقط دنبال فرار از کشور هستن.

  • ناشناس
    0

    ترامپ برای مردمش خیلی خوبه، بسیار انسان شریفی هست، به وعده هاش عمل کرده، چند سال قبل از اومدنش خیلیها بیکار شده بودند و کارخونه ها کساد بودند، الان برای مردمش خیلی خوب شده، کاش مسولین ما دست از حماقت و دزدی و فحشا و رانت خواری و کثافت بازیهاشون بر میداشتند و ذره ای به فکر مردم ایران بودند به جای اینکه ادای فهمیده ها رو برای همسایه ها در بیارند، به مردم فقیر و کارتن خواب و معتاد و بیخانمان و کارگر ها و زحمتکشها بودند

  • دلسوز
    0

    الکی نیست که ترامپ شرور دنیا پرست مثل گرگهای وحشی می غرد چون نظرات بعضی از کاربران را بهش می رسانند می بیند مثل او در ایران که با او همنظرند آبله های زیادی هستندنفهم ها کدام کشتار کم شده در کجا افغانستان ویا در یمن ویا در لیبی جدیداً در شمالمان شکست خورده داره در می رود باعث کشتار ادر افغانستان نتیجه اش چی شد

  • اشنا
    0

    وای بر ما که در ایران چقدر ترامپیست زیا د شده

  • ناشناس
    0

    این کسایی که از ترامپ بدشون میاد. کمی تفکر کنید. بدبختی ما مردم تقصیر ترامپ و آمریکا نیست ، تقصیر مدیران و این نظام خراب رفته است. اینها کشور رو دارن نابود می کنن. فقط می دزدن و غارت می کنند. اصلا هم براشون مهم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها