خالی کردن گاوصندوق به دست زن جوان

پشت پرده سرقت ۵ میلیاردی از خانه زن ایرانی مقیم اسپانیا، دوست صمیمی او بود که حالا تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفته است.

خالی کردن گاوصندوق به دست زن جوان

چند روز قبل زنی قدم در دادسرای ویژه سرقت گذاشت تا از دوست صمیمی‌اش به اتهام سرقت میلیاردی شکایت کند.

وی در توضیح ماجرا به دادیار شعبه چهارم گفت: حدود ۸سال قبل از طریق یکی از دوستانم با زنی به نام سمیرا آشنا شدم. رفت‌وآمدهایمان شروع شد تا اینکه رابطه‌مان صمیمی‌تر شد. در همه این سال‌ها سمیرا تنها فردی بود که به او اعتماد داشتم. او از تمام جزئیات زندگی‌ام با خبر بود.

وی ادامه داد: از آنجا که من اقامت اسپانیا را هم دارم، هرازگاهی برای اینکه خانواده و دوستانم را ببینم به ایران سفر می‌کنم. آخرین بار چندماه قبل به ایران آمدم و به‌دلیل شیوع کرونا و کنسل شدن پروازها تصمیم گرفتم زمان بیشتری در ایران بمانم.

در تمام این مدت با سمیرا رفت‌وآمد داشتم و او خبر داشت که به‌تازگی تمام طلاهایم را از صندوق امانات بانک پس گرفته‌ام و داخل گاوصندوقم گذاشته‌ام.

او حتی خبر داشت که مقداری دلار و یورو هم دارم و همه آنها را داخل گاوصندوقم می‌گذارم. حتی خبر داشت که کلیدش همیشه همراهم است و هیچ وقت کلید گاوصندوقم را در خانه‌ام نمی‌گذارم.

شاکی ادامه داد: سمیرا آخرین بار چند روز پیش مهمانی دورهمی برپا کرد و من دعوتش را پذیرفتم. وقتی به خانه‌اش رفتم دچار سردرد شدم. برای همین از سمیرا خواستم قرص مسکن به من بدهد و او قرصی به من داد که پس از خوردنش از ساعت ۳ بامداد تا ۱۱ شب بیهوش بودم.

وقتی چشمانم را باز کردم هنوز در خانه سمیرا بودم. اما او نبود و ساعتی بعد وقتی برگشت، مدعی شد که برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود. اما دارویی همراهش نبود. به‌دلیل احساس گیجی و خواب آلودگی ۲۴ساعت دیگر در خانه سمیرا ماندم و بعد به خانه‌ام برگشتم. اما وقتی به سراغ گاوصندوقم رفتم، با جای خالی ارز و طلاهایم روبه‌رو شدم.

زن گفت: گاوصندوقم در حالی خالی شده بود که کلیدش فقط پیش خودم بود. داخل آن حدود ۲ کیلو طلا، سکه به همراه دلار و ارز بود که ارزش همه آنها حدود ۵میلیارد تومان بود. من احتمال می‌دهم که عامل این سرقت دوستم سمیرا است.

وقتی در خانه‌اش بودم، او مرا بیهوش کرده و با کلیدهایی که همراهم بود، وارد خانه‌ام شده و گاوصندوقم را خالی کرده است.

با این شکایت تحقیقات کارآگاهان در این خصوص آغاز شد و مأموران با پرس‌وجو از همسایه‌های شاکی و بررسی دوربین‌های مداربسته مطمئن شدند که کسی جز سمیرا سارق نیست. همسایه‌ها سمیرا را در ساختمان دیده بودند و تصاویر ثبت‌شده در دوربین‌ها هم این موضوع را ثبت می‌کرد.

با افشای این حقیقت، دادیار پرونده دستور بازداشت دوست شاکی را صادر کرد و اکنون تحقیقات برای دستگیری او آغاز شده است.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متفاوت
    0

    هرجاسخن ازاعتماد است نام بانک ملی میدرخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها