دستگیری عاملان سرقت مسلحانه و به رگبار بستن مردم در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه و به رگبار بستن مردم در تبریز

سردار حسین عبدی با اشاره به دستگیری سارقان مسلح طلافروشی تبریز، اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع در نزد افکار عمومی و خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه و امنیت شهر تبریز، پلیس با تمام توان وارد میدان شد و موفق به دستگیری سارقان مسلح شد.

او با اشاره به اقلام مکشوفه از سارقان مسلح، گفت: بیش از 3.5 کیلوگرم طلا که به سرقت رفته بود، از این تیم سارقان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یک نفر عابر پیاده در این سرقت مسلحانه توسط سارقان کشته شد، افزود: علاوه بر مغازه‌دار که مصدوم شد، 7 نفر شهروند دیگر هم توسط گلوله‌های ساچمه‌ای مجروح شدند.

با همکاری اداره کل اطلاعات هویت افراد مشارکت کننده و مکان اختفای سارقان شناسایی شد و بلافاصله توسط پلیس نوپو اقدام به غافلگیری و دستگیری سارقان کردیم.

سردار عبدی با تقدیر از تمام مسئولان امنیتی و اداره کل اطلاعات آذربایجان شرقی که پلیس را پشتیبانی کرده‌اند گفت: خدشه دار شدن امنیت جامعه خط قرمز است و با کشف علمی جرایم اقدام به برخورد جدی با مجرمان می‌کنیم.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • محمد حسین
    0

    دست حافظان امنیت درد نکند

    نظرات شما -
    • جوادی
      0

      من به اون منفی موندم آخه چچور ادمی هستین بخدا

    • سرباز ایران
      0

      واقعا خدا قوتشون بده

    • سیدرضی
      0

      حرف اینها رو باور نمیکنم چون بارها ثابت شده دروغگو هستند. من تبریزی ام وحجتی حضور داشتم ۴نفر کشته شد چرا میگن 1نفرکشته؟

  • محمدرضا
    0

    نیروی انتظامی تشکر اینا رو دستشون رو درملا عام قطع کنید تا دل ملت رو دیگه نلرزونن سردار اشتری فرمودند ما گردن هنجار شکنان رو خرد می کنیم بسم الله سردار خدا عمر باعزت بهتون بده ایناروهم مثل قداره کش ها توشهر بگردونین یاعلی مدد..

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا خیرتون بده ولی خداوکیلی همانجا که دستگیر میشن با یک فشنگ بکشیدشان وقتی یک ساعت بگذزه ده ۱۰ تا مسعول دزد میان آزادشون میکنن

    • اسمال
      0

      خدا خیرتون بده ولی خداوکیلی همانجا که دستگیر میشن با یک فشنگ بکشیدشان وقتی یک ساعت بگذزه ده ۱۰ تا مسعول دزد میان آزادشون میکنن

  • حاج حسین
    0

    درود بر شرفت تون خداعمرباعزت به همه بچه های نیرو انتظامی بده که ازجان گذشته هسن لطفاً دست این سارقان حرفه ای رو درانظارمردم قطع کنید

  • امیر
    0

    خداقوت نیروی انتظامی کشور.ولی کاش می شد دزدان وغارتگران درشرکتهای خودروسازی هم بخاطراین همه بی رحمی وبی ثباطی بازارخودرو هم دستگیرمی کردنند.

  • Hed
    0

    خوبه خوب کاری کردن دزدگرفتن بیایین دلال ماشینایی روبگیرین ک ب عراق باقیمت سال 89 میره ن باقیمتی ک ب ملت کیدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها