سفیر سوییس و حافظ منافع آمریکا در ایران احضار شد

ایران به ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور واکنش نشان داد.

سفیر سوییس و حافظ منافع آمریکا در ایران احضار شد

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام احضار صبح امروز سفیر سوییس و حافظ منافع آمریکا در کشورمان از سوی دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امورخارجه، که در پی انتشار برخی ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور صورت گرفت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای تکراری و گزارشات ساختگی، ناشیانه و متقلبانه مقامات رژیم آمریکا، بار دیگر تاکید می کند برای تهران هیچ تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید شود.

رژیم آمریکا و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این کشور که سابقه طولانی در دخالت و ایجاد آشوب در انتخابات دیگر کشورها را در پرونده داشته و در دنیای متوهمانه و متقلبانه خود نیز محبوس هستند، در آستانه انتخابات این کشور ادعای بی اساسی را مطرح می کنند تا با فرافکنی، پروژه غیردموکراتیک و سناریوی از پیش تعریف شده خود را جلو ببرند. دور از ذهن نیست که طراحان چنین سناریو های بچه‌گانه‌ای، به دنبال انحراف توجهات و افکار عمومی و انجام تحریکات مشکوک در آستانه انتخابات باشند.

توصیه جمهوری اسلامی ایران به ایالات متحده آن است که دست از فرافکنی های بیهوده، اتهام‌زنی های بی اساس و سناریوسازی‌های مشکوک، برداشته و سعی نماید مانند یک کشور عادی در سطح روابط بین‌الملل و در ارتباط با کشورهای دیگر عمل نماید.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خودم
    0

    باز بکش بیار این بیچاره تو ایران شروع شد مثل بچگیامون که موقع دعوا یه واسطه داشتیم برای بردن حرفامون دیکته وار می برد میاورد

  • احمد
    0

    اگر بتوانیم مثل انتخابات خودمان انتخابات آمریکا را هم مهندسی کنیم فوق ابر قدرتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها