آخرین وضعیت ۲ میلیون دوز واکسن آنفلوانزای جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت دو میلیون دوز واکسن آنفلوانزا که تحریم‌ها مانع از ورود آن به کشور شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

آخرین وضعیت ۲ میلیون دوز واکسن آنفلوانزای جمعیت هلال احمر

کریم همتی درباره آخرین وضعیت واکسن آنفلوانزا که تحریم ها مانع از توزیع آن ها شده است، اظهار کرد: دو میلیون دوز واکسن آنفلوانزا قرار بود از سوی جمعیت هلال احمر در بین مردم ایران توزیع شود که تحریم های ظالمانه کشور آمریکا مانع آن شده است.

او در ادامه بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد ورود واکسن آنفلوانزا و توزیع آن بین مردم کشورمان باشیم و این مشکل حل شود تا مردم برای تهیه این واکسن دچار مشکل نشوند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اگر باز هم به هر دلیلی واکسن آنفلوانزا در بین مردم توزیع نشد، هموطنان باید آن را ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا بدانند و کم کاری از جانب ما یا وزارت بهداشت نبوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • a.b.m
    0

    خدا ازتون نگذره مشگل ما شما هستید نه آمریکا

  • مش جمعه
    0

    من ناراحتی قلبی دارم و هر ساله از داروخانه میگرفتم. امسال داروخانه ها که ندارند در بهداشت محل زندگی هم تشکیل پرونده داده ام اما از واکسن خبری نیست.ولی برای خودتان هست .خدا ازتون نگذرد مملکت را ویران کردید.ندانم کاری و قدرت طلبی شما ما را بخاک سیاه نشانده.تمام روشنفکران و المپیادی ها را فراری دادید.کسی هم نمونده که یک واکسن بسازه.

  • قلندر
    0

    صد ساله بیماری آنفولانزا در دنیا واکسن دارد شما هنوز نتونسته این واکسن رابسازید آنوقت ژست ساخت واکسن کرونا را میدهید اگر ده در صد بوجه نظامی را به بهداشت میدادید هزاران نفر از کمبود انواع دارو تلفات نداشتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها