چند توصیه مهم طب سنتی برای رابطه جنسی

در منابع طب سنتی آمده است که خوردن موارد غذایی با مزاج سرد مثل هندوانه، ماست، ماهی و غیره در افراد با مزاج گرم و سوء مزاج گرم باعث افزایش و بهتر کردن میل و عملکرد جنسی می شود.

چند توصیه مهم طب سنتی برای رابطه جنسی

خوراک افراد بایستی بر مبنای مزاج شان تنظیم شود؛ افراد با مزاج سرد در صورت خوردن غذاهای با مزاج سرد مانند ماست، هندوانه، سالادجات و غیره، دچار افزایش سردی و کاهش متابولیسم می شوند.

در نتیجه در این افراد، بر انگیختگی برای انجام عمل جنسی انجام نمی شود و اسپرم و تخمک نیز کمتر و با کیفیت کمتر تولید می شود.

از آن طرف افراد با مزاج گرم، اگر در خوردن غذاهای با مزاج گرم زیاده روی کنند مخصوصاً در فصول گرم و اقلیم گرم، دچار علایم افزایش حرارت می شوند.

در مردان برای تولید اسپرم درجاتی از خنکی در محل بیضه ها لازم است و به همین دلیل بیضه ها در کیسه بیضه قرار گرفته اند که از بدن کمی فاصله پیدا کنند و به آن چسبیده نباشند و حرارت بدن به آن نرسد و در نتیجه اسپرم سازی مختل نشود.

پوشیدن لباس تنگ باعث به وجود آمدن اختلال در این امر می شود.

به عنوان مثال آقایی را در نظر بگیرید با مزاج گرم، در فصلی گرم و اقلیم گرم، خوردن گرمی جات در این افراد باعث بالا رفتن حرارت بدن و به دنبال آن حرارت بیضه ها می شود، اسپرم سازی مختل شده (کم شدن تعداد اسپرم یا اختلال در شکل و تحرک اسپرم ها) و حتی ممکن است دچار انزال زودرس نیز بشود.

چون حرارت بدن بالا است، به سرعت دچار تحریک جنسی شده و به سرعت نیز ارضاء می شود؛ لذا لذت لازم را نمی برد و نمی تواند همسرش را نیز راضی کند (به اوج لذت جنسی برساند).

در باروری نیز مشکلاتی به وجود آمده و چه بسا که این عملکرد نامناسب جنسی سبب به وجود آمدن اختلافات و مشکلات زیادی در زندگی زوجین بشود.

الزاماً گرمی جات باعث افزایش عملکرد جنسی نمی شوند و خوردن خنکی جات هم می تواند میل جنسی را افزایش دهد.

خوردن گرمی ها برای افرادی توصیه می شود که دچار مزاج سرد هستند.

برای این افراد مهم تر از خوردن گرمی جات، نخوردن سردی جات است و یا برعکس فرد با سوء مزاج گرم باید از خوردن گرمی جات پرهیز کند و در مرجله بعدی خوراکی های با مزاج سرد استفاده کنند.

در منابع طب سنتی نیز آمده است که خوردن موارد غذایی با مزاج سرد مثل هندوانه، ماست، ماهی و غیره در افراد با مزاج گرم و سوء مزاج گرم باعث افزایش و بهتر کردن میل و عملکرد جنسی می شود.

فرد با مزاج گرم که در غذا خوردن اعتدال لازم را رعایت نکند (خوردن گرمی جات زیاد و نخوردن سردی جات)، مانند افراد گرمازده است که به دنبال جای خنک می گردد و اصلاً به فکر فعالیت جنسی هم نمی افتد و تمایل ندارد و لذا در صورت انجام فعالیت جنسی، عملکرد ضعیفی خواهد داشت.

در درجه اول همیشه پرهیز مهم است و در درجه بعدی خوردن غذاهای مناسب قرار دارد.

خوراکی هایی مانند نخودآب، زردک (هویج ایرانی)، آبگوشت، حلیم و گوشت قرمز مخصوصاً در صورت آماده شدن با پیاز مخصوصاً برای افرادی با مزاج سرد مفید است.

منبع: زندگی آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ی ط
    0

    تخم مرغ(تدریجا محلی)انواع قلوه ، اشپل ماهی، درصورت امکان خاویار .اگر مردها اینها را دائم مصرف کنند خصوصا سریعترین وقت بعداز انزال مثلا نیم ساعت بعدانزال خورده شود همیشه سرحال وتا صدسالگی مشکل جنسی ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها