انزال‌ زودرس را بشناسید/ چه کسانی گرفتار این مشکل هستند؟

زود انزالی یکی از مشکلات شایع در میان مردان است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت روابط جنسی در زندگی مشترک می گذارد.

انزال‌ زودرس را بشناسید/ چه کسانی گرفتار این مشکل هستند؟

از نظر علم روانشناسی انزالی را که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام می گیرد، انزال زودرس می‌گویند. در این مشکل، فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد، انزال را زودرس گویند. مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء می شود و زن در ۱۰ دقیقه، انزال را زودرس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه، مورد را مربوط به انزال زودرس نمی دانند.

از نظر علم پزشکی اما انزال کمتر از دو دقیقه را که بدون کنترل شخص انجام گیرد، انزال زود رس گویند. زود انزالی از مشکلات جنسی رایج در بین مردان است که می تواند با روش هایی موثر درمان شود. استفاده از داروهای گیاه، رژیم غذایی مناسب، ورزش و رعایت برخی نکات از روش های درمان زود انزالی است. زود انزالی یکی از مشکلات شایع در میان مردان است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت روابط جنسی در زندگی مشترک می گذارد.

خیلی از آقایان برای رفع این مشکل به مصرف داروهایی که در این زمینه و با ادعای درمان زود انزالی در بازار وجود دارد پناه می برند در صورتی که استفاده از این داروها و انواع قرص تاخیری در دراز مدت ممکن است مشکلات و عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشند. بهترین روش برای درمان زود انزالی استفاده از روش های طبیعی و کاملا بی خطر است.

منبع: ساعد نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها