رقص و شادی در مترو تهران در روزهای سخت کرونایی/ ویدئو


3 آبان 1399 - 11:00
5f93d82e8ff71_2020-10-24_11-00
ویدئویی از رقص و شادی در متروی تهران در یکی از رسانه های معاند خارج از ایران منتشر شده است.

ویدئویی از رقص و شادی در متروی تهران در یکی از رسانه های معاند خارج از ایران منتشر شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

3 آبان 1399 - 11:00

24

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جمال 2 1 پاسخ 1399/8/5 -06:45

مردتیکه لندهوربادومترقدخجالت نمیکشه مثل میمون افتاده وسط زنها رقصیدن

بسیجی 2 2 پاسخ 1399/8/4 -11:34

اعدام چنین جنایتکارانی موجب ارامش جامعه میشود

کاربر ناشناس 1 5 پاسخ 1399/8/4 -05:54

میمون را به رقص آوردند دم شو بدست آوردن.

کاربر ناشناس 11 5 پاسخ 1399/8/3 -16:43

به کوری من وتو بزن شادشی عزیز

حشاشین 6 4 پاسخ 1399/8/3 -15:54

این که طرف رقصیده مشکلی نیست ولی این که رسانه معاند اونو پخش کرده مشکل از رسانه ما هستش رسانه ما باید آزاد تر باشه یا به عبارتی خلائی که خودش درست کرده رو باید از بین ببره تا ملت اصن محل اون رسانه معاند نزارن

کلاه قرمزی 6 10 پاسخ 1399/8/3 -15:35

فردا سربازان گمنام امام زمان میگیرنش ، بعد آمنه کلی تبلیغ میکنه.

جمشیدی 7 2 پاسخ 1399/8/3 -14:39

وای وای مردم از خنده چه کمدی قشنگی بود این رقص نبود فنر در رفته بود .خدا خیرتون بده تو این مصیبت بازار یه خنده رو لب مردم آورد . تا توانی لبی را بخندان گریه کردن آسان است .

وای بر وطن فروشان 1 22 پاسخ 1399/8/3 -13:47

خاک برسر هر چی آدم وطن فروشه ، فقط همین... تف به غیرت نداشته عده ای که مردم خودشون رو تابلوی یک عده خارجی بی هویت و بی فرهنگ میکنند.

عباسی 17 5 پاسخ 1399/8/3 -13:26

جالبه اونایی که توی مترو هستن همه موافق رقص و شادی هستن با اینکه اون آقا توی واگن مخصوص بانوان می رقصه . بابا جامعه شادی میخواد . یه زمانی میاد ، مثلا صد سال دیگه میگن یه حکومتی روی زمین بوده که جلوی شادی مردمشو می گرفته و مایه شرمساری در تاریخ میشید .

مریم 1399/8/3 -16:19

خدا چی گفته بنظرت؟

رضا 1399/8/3 -16:53

به مریم:نه تو دانی نه من.پس سعی کن درست زندگی کنی و آزار نرسونی به بقیه

آرش شجاعی 1399/8/4 -11:35

مریم. خدا گفته چپاول نکنید بیت المالو

مهری 1 29 پاسخ 1399/8/3 -13:09

اینو اعدامش کنید که در این شب عزیز که تمام مردم ایران یک پارچه عزادار هستند داره در یک محل عمومی میرقصه. ایشون از عناصر دشمن است میخواهد با دین اسلام مبارزه کند.

ملت............حسینیم....... 1399/8/3 -16:40

مهری جان من که دیگه با نام مهری پیامی نمی زارم ولی برام جالبه یه هم اسمی دارم یه سوال مگه چه شبیه ؟؟؟؟

مهری 1399/8/3 -22:59

مهری خانم فامیلی بنده مهری است .صحیح نمی باشد یک خانم به آقای نامحرم جان بگوئید. لطفا رعایت کنید

مهری 1399/8/3 -23:12

وقتی لایک منفی میدید به نظرهای من مطمعا میشم حرف حق زدن بی بصیرت ها

ناشناس 13 2 پاسخ 1399/8/3 -12:57

خب که چی.طرف میخواد حال و هوا رو عوض کنه رقصیده.باید فیلم بگیرن رسانه ای کنن

الی 5 1 پاسخ 1399/8/3 -12:52

میگن درد خنده این قضیه اونه ناچاره خوش باشه . کاری نمیتونه بکنه

متفاوت 8 3 پاسخ 1399/8/3 -12:49

شما که میگید معاند،پس شما چرا؟لااقل نمیگفتید معاند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد