معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

مطالبات کارگران عوارضی قزوین تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از پرداخت کامل مطالبات و معوقات کارگران عوارضی قزوین تا پایان هفته جاری خبر داد.

مطالبات کارگران عوارضی قزوین تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود

منوچهر حبیبی روز شنبه اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیکی در عوارضی‌ها با هدف کاهش ترافیک، تعدادی از کارکنان این حوزه که توسط شرکت خصوصی به کار گرفته شده بودند جذب برخی دستگاه‌ها شده و تعدادی نیز بیکار شدند.

وی با بیان اینکه پس از اجرای الکترونیکی شدن عوارضی‌ها، پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان شاغل در این بخش مورد پیگیری جدی قرار گرفت، افزود: در سفر اخیر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به قزوین و طرح موضوع، اعتبار مورد نیاز برای تسویه مطالبات کارگران عوارضی تامین و به استان نیز ابلاغ شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: اعتبار یاد شده سپس به حساب دستگاه قضایی واریز که بعد از بررسی‌های همه جانبه و دقیق مطالبات کارگران، تا آخر هفته جاری به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه همکاری و هماهنگی مناسبی از سوی استان با دادگستری و دادستانی قزوین در این رابطه صورت گرفته، تاکید کرد: تمامی ۴۷ کارگر عوارضی قزوین تا پایان هفته جاری مطالبات و معوقات خود را دریافت خواهند کرد و مشکلی در این خصوص نیز وجود ندارد.

از اوایل سال گذشته و با الکترونیکی شدن عوارضی‌های استان قزوین، تعدادی از کارکنان این حوزه به استخدام برخی دستگاه‌ها از جمله راهداری درآمده و تعدادی نیز بیکار شده بودند که با تامین اعتبارات مورد نیاز طی هفته جاری مطالبات و معوقات خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها