خیران گناوه به دانش‌آموزان نیازمند گوشی هوشمند اهدا کردند

امام جمعه و رئیس مجمع خیران گناوه گفت:خیران این شهرستان ۱۷ گوشی هوشمند به ارزش یک میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

خیران گناوه به دانش‌آموزان نیازمند گوشی هوشمند اهدا کردند

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه افزود: باتوجه به اینکه در شروع سال تحصیلی امسال برگزاری کلاس‌های آموزشی در این شهرستان بخاطر وضعیت قرمز بیماری کرونا از طریق فضای مجازی انجام شده است بسیاری از خانواده‌های مستمند توانایی تهیه امکانات گوشی یا تبلت را ندارند که خیران در جهت برطرف کردن نیاز آنان مساعدت کردند.

وی اظهارداشت: دانش‌آموزان نیازمند از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی و روش‌های دیگر شناسایی شدند و گوشی‌های هوشمند خریداری شده، توسط دفتر امام جمعه در اختیار آنان قرار گرفت.

امام جمعه گناوه گفت: مردم مومن و نیکوکار این شهرستان همواره در کارهای انسان‌دوستانه زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی همشهریان نیازمند را در دوران شیوع کرونا و تنگناهای اقتصادی فراموش نکردند.

وی یادآورشد: از بدو شیوع کرونا اقشار مختلف، گروه‌های جهادی و خیران شهرستان در اهدا کمک‌های مختلف از اقلام بهداشتی تا بسته‌های معیشتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا و کمک به کادر درمانی فروگذاری نکرده‌اند که زبان قاصر از قدردانی و از خودگذشتگی آنان است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط باوضعیت قرمز کرونایی است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها