دستگیری زمین‌خوار میلیاردی در کنگان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان کنگان خبر داد.

دستگیری زمین‌خوار میلیاردی در کنگان

سرهنگ حیدر سوسنی در این خصوص اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش اراضی دولتی توسط فردی سودجو، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات و بررسی های خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های انجام شده، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله، انجام بازدید میدانی و اخذ استعلام از اداره راه و شهرسازی، در راستای اجرای دستور مقام محترم قضائی فردی که با استفاده از مدارک و اسناد اقدام به فروش ۲۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به دولت کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پلیس بوشهر، سرهنگ سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در همین راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در خاتمه، مسئله زمین خواری را به عنوان یک تهدید برای منافع ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با اهتمام ویژه مقابله و برخورد با متخلفان این نوع جرایم را دستور کار داشته و با جدیت در راه کوتاه شدن دست افراد ناپاک از اموال عمومی تلاش می کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سینا
    0

    ۲۰۰ متر زمین ؟؟؟!! این دزد ناشی باید مدتی در کلاس های آموزش اختلاس که توسط پورمختار ، مرتضوی ، رحیمی ،امامی و دهها دزد دیگر برگزار می گردد ، شرکت می کرد

  • یا حق
    0

    200متر هم شد زمین خواری تشریف بیاورید شهرستان حاجی آباد هرمزگان روستای کلدان واز زمین خواری آقای کاظم جعفری (عضو شورای شهرو کارمند آموزش وپرورش)وبرادران دیدن فرمایید. حدود 5هکتار زمین را لوله گذاری ودرختکاری نموده است .البته با چراغ سبز مسؤلین محلی.اگر واقعأ راست می گویید رسیدگی نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها