آمار یکشنبه 4 آبان:

فوت ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار جانباختگان کرونا از 32 هزار و 600 نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

فوت ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار جانباختگان کرونا از 32 هزار و 600 نفر گذشت

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۴۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، اظهار کرد: استان های تهران ، اصفهان ، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی ، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی ، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری گفت: همچنین استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهری
    0

    چهار تا دیگه میمردن امروز هم سی صدتایی بودیم

    نظرات شما -
    • ایرانی دلسوز
      0

      این نمودار پایینی حدود سیصد هست داره ثابت میشه نمودار بالایی میر برای سیصد پنجاه یا چهارصد یه دوسه روز دیگه فاجعه میشه،خاک برسر مسئولین پولپرست

  • کاربر ناشناس
    0

    اینقدر گفتند دست بشورید و ماسک بزنید پس چرا آمارها هر روز بیشتر میشه دیگه کرونا الکل و این کارها روش اثر نداره کرونا از این حرفها گذشته باید منتظر آمارهای بیشتر باشیم الفاجعه مع الصلوات .

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      آبان بگذره میاد پایین!!!

  • الن
    0

    از کرونا یاب مستعان چه خبر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها