سحر زکریا دوباره از مهران مدیری شاکی شد/ ممنون از این همه وقاحت

خانم بازیگر دست بردار ماجرا نیست و حسابی از مهران مدیری شاکی است.

سحر زکریا دوباره از مهران مدیری شاکی شد/ ممنون از این همه وقاحت

سحر زکریا هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که او را بیشتر با سریال های طنز مهران مدیری در شبکه ۳ سیما در سال های اخیر به یاد داریم، در مهر ماه، پست های آتشین علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوک پیکان حملات او متوجه مهران مدیری بود که سابقه فعالیت چند ساله با وی داشت.

سحر زکریا از اینکه او مدتهاست توسط مهران مدیری و برخی از کارگردانان سینما به بازی گرفته نمیشود و نقشی ندارد، ابزار نارضایتی کرده بود و اعلام کرد که در ویدیویی، گوشه هایی از فساد در سینمای ایران را افشا خواهد کرد. با این حال، اولین پست اینستاگرامی آبان ماهی سحر زکریا که به مناسبت آغاز به کار فیلمبرداری فصل دوم سریال هیولا منتشر شد، دوباره مهران مدیری را نشانه گرفت.

مهران مدیری قبلا گفته بود که از آبان ماه، سری جدید برنامه دورهمی در شبکه نسیم و فصل دوم سریال هیولا را استارت می زند که باید ببینیم وضعیت کرونای ایران در نیمه دوم سال ۹۹، چه وضعیتی را برای او و برنامه هایش رقم می زند. مهران مدیری فعلا سفیر تبلیغاتی فروشگاه رفاه است.

سحر زکریا در پستی که صبح جمعه ۲ آبان ۹۹ در اینستاگرامش منتشر کرد و اجازه کامنت زنی را به ۱۳۰ هزار دنبال کننده اش نداد نوشته که خوش به غیرتتان ! تیم مهران مدیری امروز این رسانه به همه ما توهین می کند و شما خاموش هستید . متاسفم به چه حقی اینگونه زحمات سالهای یک تیم را با دیالوگهای ناشایست به زیر سوال می بربد.

سحر زکریا از رسانه‌ای که خبر را مخابره کرده شاکی است. او در پستی که به این مناسبت منتشر کرده می گوید: " واقعا به چه حقی به ما توهین میکنید؟اگر قرار است کاری ساخته شود، بسازنند ولی این چه نوع خبریست که ایشان از تیم سابق خود استفاده نخواهند کرد و به سراغ بازیگران درجه یک خواهند رفت، ممنون از این همه وقاحت، معلوم است دستانتان با هم در کاسه است از امروز دیگر حرمتی نگه نخواهم داشت زیرا حرمتم را زیر سوال بردید وبه شما اجازه نمیدهم شاید همکارانم عادت به بی حرمتی کرده‌اند و یا همچنان نشسته ا ند که روزی ایشان لطف کنند و باز دستی به سرشان بکشند ولی من از این توهین نمیگذرم."

سحر زکریا

تصویر اینستانوشته آبان ماهی سحر زکریا و انتقاد به مهران مدیری و فیلم نیوز و عوامل هیولا ۲


سحر زکریا دوباره از مهران مدیری شاکی شد/ ممنون از این همه وقاحت

از کلکسیون انتقادات اینستاگرامی سحر زکریا به مهران مدیری

سحر زکریا در مهر ماه نیز با پستی آتشین، مهران مدیری را در کانون انتقاد خود قرار داده بود.

مهران مدیری تا کنون در شبکه های اجتماعی و خارج از فضای مجازی درباره انتقاداتی که سحر زکریا به او وارد کرده است، پاسخی نداده و سیاست سکوت الهام بخش وحدت را در پیش گرفته است. مهران مدیری سالها با سحر زکریا هم بازی بوده و سحر زکریا اتهام رابطه صمیمی با وی را در اینستاگرامش رد کرده است. مهران مدیری قبلا سحر زکریا را به دورهمی شبکه نسیم دعوت کرده بود.

علی اوجی، مهران مدیری و موسسه تصویری و تبلیغاتی وابسته به برادران آقا گلیان، از جمله شخصیت های حقوقی و حقیقی هستند که سحر زکریا از آن ها در مصاحبه هایش انتقاد کرده است.

سحر زکریا با انتشار پست های انتقادی در اینستاگرامش، ۱۱۳ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام سحر زکریا در نشانی: @saharzakari1 قرار دارد. سحر زکریا مثل اینستاگرام قبلی علی کریمی که کامنت زنی را بر روی هوادارانش بسته بود. به نظر می رسد که منتقد انتقاد گریز است. امیدواریم این هنرپیشه مجموعه های موفق طنز سیما و شبکه نمایش خانگی، دیالوگ را جایگزین مونولوگ های مجازی کند.

سحر زکریا در برنامه های طنز سال ۹۹ سیما حضور ندارد. جدید ترین سریال طنز شبکه ۳ سیما از دوشنبه ۵ آبان ماه به نام صفر بیست و یک (۰۲۱) هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود که داستان یک باجناق با بازی جواد رضویان و سیامک انصاری است که هم بازی های سابق سحر زکریا در کارهای مهران مدیری بودند.

منبع: روزیاتو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • آرمان
    0

    به نظرم چون از ماجرا اطلاعی نداریم نمیشه قضاوت کرد اما در هر حال آقای مدیری به عنوان کارگردان حق داره از هر بازیگری که میخاد استفاده کنه اینکه خانم زکریا یا تعدادی دیگه از بازیگران در چند کار با ایشون همکاری کردند رو که نمیشه دلیل دونست که تا ابد توی کارای ایشون باشن ؛ البته موضوع فساد در سینمای ایران هم سالهاست که مطرحه اما خوب نمیشه اون رو اثبلت کرد یا گفت هر کسی کا سرکاره لزوما تن به فساد میده هر چند سینمای ایرات هم مثل خیلی از سازمات های دولتی پارتی درش نقش اساسی داره

  • مری
    0

    این دلقک مدیری میادتلوزیون میگه سه هزار میلیارداختلاس کردندنه بابا مردم هم میخندندموندم مردم به جهالت خودشون میخندند یا به این دلقک میدونید چقدر ازین بازیها پول دراورده کی میخواهیدبیدارشیدمردم عزیز

  • بی نام
    0

    خانم ذکریا باید خجالت بکشند وقتی با شما یک فیلم ساختند قرار نیست همیشه و همه جا توی فیلم های آقای مدیری باشید این حرف های چرند چیه دیگه میزنید

  • شمس
    0

    هر کارگردانی حق داره بازیگر مورد نظر خودش و به بازی بگیره این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست

  • علی
    0

    بعضی ها خوب تشخیص میدن چه زمانی کجا باشن و اونجا چی بگن تا پول درو کنن.... قلعه نوعی و مدیری از اون دسته اند.

  • مهدی
    0

    خانم سحر تو همون موقع هم بازیگر خوبی نبودی،، اصلا بازی بلد نیستی،،، مدیری فهمیده زیر صفری،،،،، هر کسی که بازیگر نیست،،، بازیگر یعنی حمید گودرزی،، یعنی نسرین مقانلو،، یعنی پرویز پرستویی،،، سارا رسول زاده،،، یعنی ناتاشا،،،،

  • ناشناس
    0

    چقدر هم بازیگری بلده این خانوم

  • ن
    0

    خانم زكريا دست بكار شو و يك فيلم طنز يا هر چي بساز يا كارگرداني كن و بلند شو از جا،

  • فرشاد
    0

    بابا خجالت بکش حالا خوبه یک فیلم بازی کردی با اون صدات فکر میکنی خبری شده برو بابا دلت خوشه

  • سارینا
    0

    من با خانم زکریا موافقم فیلمهایی که اقای مدیری داره میسا زه چه پیزن ۸۰ ساله اش و چه دختر ۱۴ ساله اش فقط یکی دوتا از بازیگران هستن.ینی سینما و کلا فیلمها و سریالها در دست عده خیلی معدود و مشخصه که همه نقشارو بازی میکنن.ما هم دیگه حالمون از چهره های تکراریشون بهم میخوره الرژی گرفتیم با تصویراَشون

  • محمد.علی
    0

    سلام.خانم.خانم.سحر.زکریا.درباره.مهران.مدیری.صحبت.کن.مهران.مدیری.همه.حرفهاش.درست.هستش.خودت.درست.کن.من.هر.روز.برای.مهران.مدیری.نماز.می.خوانم.بیا.بینید.خدا سلامتی.برای.مهران.جون.حرف.مهران.هر.چی.میگویند.درست.می.گویدزکریاشماکارت.درست.نی.ستش.از.مهران.مدیری.حلالت.کن.مهران.شماراحلال.کند.اگر.باز.مهران.سلاح.بداند.مهران.سالم.سلامت.باشی.خدا سلامتی.بده.خداپشت.وپناهت.باشد.مهران.دوست.دارم.من.درهمی.بیام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها