یک پژوهشگر دینی:

بسیاری از بزرگان و مسؤولان با من هم‌نظر هستند اما می‌گویند نمی‌توانیم بگوییم!


5 آبان 1399 - 11:31
5f967fe0d3abb_2020-10-26_11-20
یک پژوهشگر دینی نوشت: اگه يک روزي بتوانم بنويسم چه كساني از بزرگان و مسؤولان يواشكي و خصوصي به من مي گويند حرف تو همان نظر ماست، خيلي جالب مي شود.

حجت‌الاسلام زائری در توییتی نوشت:
بسیاری از بزرگان و مسؤولان با من هم‌نظر هستند اما می‌گویند نمی‌توانیم بگوییم.

یک پژوهشگر دینی نوشت: اگه يک روزي بتوانم بنويسم چه كساني از بزرگان و مسؤولان يواشكي و خصوصي به من مي گويند حرف تو همان نظر ماست، خيلي جالب مي شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f967fe0d3abb_2020-10-26_11-20
5 آبان 1399 - 11:31

حجت‌الاسلام زائری در توییتی نوشت:
بسیاری از بزرگان و مسؤولان با من هم‌نظر هستند اما می‌گویند نمی‌توانیم بگوییم.

منبع: کانال تلخند سیاسی اجتماعی

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 0 پاسخ 1399/8/5 -17:14

توخودتم نمیدونی تواین وانفسای کشور چی میخواهی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مسئولان مملکت منظورت همین رانتخوران واختلاسگران وکدخداپرستان هستن دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟اینقدر اب ب اسیاب دشمن نریز اخوند دینی

محمد 0 0 پاسخ 1399/8/5 -16:34

جناب زائری اگر اینقدر مرد نیستید و عرضه،لیاقت و شرف ندارید که اسم چند نفر را ببرید دهان مبارک را ببندید از همه جالبترست

شیراز 0 0 پاسخ 1399/8/5 -15:54

شما نمایند های مردم اگر دروغ نمی گوی. مجلس را هم تحویل روحانی بدهید یا اینکه خط قرمز را گوش نگیری. روهانی دولت ان را استیضا کنید این می گونید نمایند اگر این کار را انجام دهند اگر انجام ندهند بروید خانه خودتان بلند شوید ان روحانی خودرو یا بازار خراکی مردم خراب نکند

503 2 0 پاسخ 1399/8/5 -15:47

باید گفت خاک بر سر تو آقای زائری و بزرگانی که حرفشان با تو یکیست تو بخاطر دورویی و تملقت و بزرگانی که هم نظر تو هستند بخاطر تظاهری که به دینداری میکنند و بخاطر منافعشون یک گوشه خسبیده اند و دم بر نمی آرند

علی 2 0 پاسخ 1399/8/5 -15:35

بزرگان تقیه میکنند ؟؟؟؟ وای بر ملت که امیدشان به این بزرگان است . مگه دوره آزادی اسلامی نیست که میترسند و اظهار نظر نمیکنند بزرگان ؟

حامد 2 0 پاسخ 1399/8/5 -14:02

بخاطر همینه که منبر های شما هر روز حالی تر از روز قبل می شود چون نتونستید واقعیت را بیان کنید . حالا یا از روی ترس و حفظ صندلی و قدرت بود و یا از روی مصلحت که در هر دو صورت شما بازنده اید .بایید حسین وار زندگی کنیم .یا حق

محمد علی 2 0 پاسخ 1399/8/5 -13:24

اگر حرفی داری وبه درستی ان ایمان داری و نمی گویی از احمدی نژاد که درطول هشت سال فقط بگم بگم راه انداخته بود وبه خاطر حفظ قدرت هیج چیزی را نگفت بدتری وگر نه چرا ملت را الکی سر کار می گذارید

شهروند ایرانی 2 0 پاسخ 1399/8/5 -13:03

مسئولی که نمی تواند نظرش را اعلام کند خیلی بهتر است هر چه زودتر کنار برود.

یاسر 2 1 پاسخ 1399/8/5 -12:49

حرف حق را بزن اگرچه به زیانت باشد -- اینکه گوشه ای بشینی بگویی حرف تو حرف ما هست محافظه کاری است یا از ترس جایگاهی که داری واز آن ارتزاق میکنی میترسی از دست بدی یا بصورت انتقادی و منطقی وارائه راه حل حرف دلت رابگو

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد