راه‌های طبیعی برای کنترل میل جنسی زیاد

داشتن میل جنسی یک احساس کاملا طبیعی و نرمال است اما اگر از حد خود خارج شود و کنترل نشود عوارض مخربی روی فرد خواهد گذاشت.

راه‌های طبیعی برای کنترل میل جنسی زیاد

در این بخش روش هایی برای کنترل امیال جنسی در نظر گرفته ایم اما توجه داشته باشید که کنترل کردن به معنای سرکوب این میل های جنسی نیست.

1.به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی هنگامی که در رختخواب هستید اندام جنسی خود را لمس نکنید و از دست ورزی آن اجتناب کنید.

2.به رونخوابید.

3. به طور منظم برای تخلیه انرژی زاید بدن ورزش کنید.
4.اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش، زیادت ، عبادت، کتاب پر کنید و هیچ وقت بیکار نباشید.

5. از رفتن به مکانی خلوت و تنها و دور از نظر دیگران اجتناب کنید.

6.یکی دو روز در هفته را روزه مستحبی یا روزه اخلاقی بگیرید؛ یعنی، میزان صرف غذا و تعداد دفعات آن را کاهش و فاصله هر وعده غذا را افزایش دهید .

7. هنگام هجوم افکار جنسی واقع شدید، به مجالس عمومی وارد شوید و جمع دوستانتان بروید و اگر تنها بودید به دوستانتان تلفن زده وبا انها مدتی صحبت کنید.
8.رفتار متکبرانه با نامحرم داشته باشید و با او ملایمت آمیز با نرمی سخن نگویید.

9. در مکان خلوت و دور از نگاه دیگران با نامحرم و جنس مخالف تنها نمانید.

10. قرآن زیاد بخوانید و درباره معانی آیات آن بیاندیشید.

11. تا هنگامی که خواب به سراغتان نیامده به رختخواب نروید و سعی کنید با خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون افکار جنسی را از خود دور کنید.

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    پس اینهمه میگن به مکانهای شلوغ نرید کرونا میگیرید پس کدوم قبرستون بریم تا افکار پلید به ذهنمون نیاد و دیگه گرونی خیلی زیاد شده چیزی گیرمون نمیاد بخریم بخوریم تا شهوتمون زیاد بشه .

  • داروغه
    0

    هاهاها مرسی که هستید

  • ایران مقتدر
    0

    یعنی چه،خدایی همیشه این نسخه های پوسیده رو برای مردم بیچاره و بدبخت نپیچید،اگر بستر درست با راهکار مناسب همانند کشورهای پیشرفته برای میل جنسی مهیا باشه این میل در مسیر درست خودش کنترل میشه،اگر امیال جنسی چیز بدی بود خداوند اصلا اون رو بوجود نمیاورد،اولین کنترل کننده میل جنسی ازدواج هست که همه ما واقف هستیم که درحال حاضر بسترش اصلا مهیا نیست حداقل برای بیشتر جوانان به خاطر بیکاری و هزینه های سنگین زندگی ،در ثانی همین جوان بیچاره کافیه با جیب خالی یه سر به خیابون بزنه با صدها خانم رنگ و وارنگ و ماتیک مالیده و خوشکل روبرو میشه،چطوری فکرشو کنترل کنه،بله فقط یه راهکار هست چشمهای این جوان رو از حدقه دربیاریم تا لااقل نبینه تو فکر هیچی نره شب راحت و بی فکر بخوابه..

  • ...
    0

    خدایی به این مساله فکر کردن بهتر از کرونا وگرونی زلزله دزدی ومرگه که

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها