واکنش «وزیر نفت» به تحریمش توسط آمریکا/ جان و مال و آبرویم فدای ایران


5 آبان 1399 - 23:13
5f9726c59328b_2020-10-26_23-13
یژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

ساعاتی دیگر خزانه‌داری آمریکا چند شخص و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد. بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است(اینجا بخوانید).

 

یژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9726c59328b_2020-10-26_23-13
5 آبان 1399 - 23:13

ساعاتی دیگر خزانه‌داری آمریکا چند شخص و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد. بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است(اینجا بخوانید).

 

منبع: تسنیم

38

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/8/6 -12:59

چه بگویم