شیائومی و سامسونگ، بی رقیب در بازارهای دنیا

دو برند نام آشنا برای خرید گوشی موبایل برند شیائومی و سامسونگ هستند. شنیدن نام آن ها کافیست تا زیبایی و کیفیت اولین واژه هایی باشند که به ذهن بیایند.

شیائومی و سامسونگ، بی رقیب در بازارهای دنیا

شیائومی که با ارائه اولین گوشی هوشمند خود در سال 2011 توانست سهم بزرگی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد و از همان زمان به عنوان یکی از مطرح ترین و پرطرفدارترین برندهای تولید کننده گوشی های موبایل هوشمند خود را بر سر زبان ها بیاندازد. این برند محبوب هر ساله گوشی های خود را با کیفیت فوق العاده و قیمتی بی نهایت اقتصادی روانه بازار می کند و با فروش بسیار خوبی نیز رو به رو می شود. قطعا قیمت گوشی شیائومی در این زمینه بی تاثیر نیست ولی از کیفیت و کارآیی فوق العاده زیاد آن ها نیز نباید چشم پوشی کرد. گوشی شیائومی قطعا در زمره بهترین ها و محبوب ترین های دنیا قرار می گیرد.

برند سامسونگ نیز که نیاز به معرفی ندارد. ساخت اولین گوشی هوشمند اندروید این برند به سال 2011 بر می گردد که سامسونگ Galaxy i7500 را با موفقیت روانه بازار کرد. سامسونگ روز به روز توانست بر موفقیت های چشمگیر خود بیفزاید و امروزه می توان آن را پرفروش ترین برند گوشی موبایل در دنیا دانست. اسمارت فون هایی بی رقیب و خارق العاده هر ساله توسط این کمپانی کره ای تولید می شوند و چشم های زیادی را به سمت خود برمی گردانند. از طرفی، قیمت گوشی سامسونگ، این غول کره جنوبی، نیز باعث افزایش هر چه بیشتر محبوبیت این برند در میان خریداران گوشی های موبایل هوشمند شده است.

بنابراین می توان گوشی شیائومی و سامسونگ را دو رقیبی دانست که پا به پای هم پیش می روند و بزرگ ترین افتخارات و موفقیت ها را از آن خود می کنند. دو برندی که در هنگام خرید گوشی موبایل، انتخاب یکی از آن ها می تواند به بزرگ ترین دغدغه خریدار گوشی تبدیل شود. این موفقیت ها و این محبوبیت های فوق العاده، بی دلیل نیست. اگر حتی یک بار گوشی های ساخت این دو کمپانی را در دستان خود لمس کرده باشید، به قدرت بی مثال آن ها پی برده و ارزش و جذابیت گوشی شیائومی و سامسونگ را می دانید. برای تهیه بهترین های این برند 19کالا در کنار شماست. یک فروشگاه مجازی هوشمند که بهترین های گوشی شیائومی و سامسونگ را با قیمتی فوق العاده در اختیارتان قرار می دهد. در 19کالا می توانید با مشاهده عکس ها و مطالعه ویژگی های گوشی های هوشمند شیائومی و سامسونگ، یک گوشی با قابلیت های دلخواهتان پیدا کرده و به راحتی آن را خریده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. با بهترین های این دو برند ما را همراهی کنید.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C یکی از منحصر به فردترین های این برند به شمار می آید. این گوشی در 12 آگوست 2020 وارد بازار شد و به فروش فوق العاده بالایی دست پیدا کرد. طراحی بی نظیر و جذاب آن یکی از دلایل محبوبیت این گوشی شیائومی محسوب می شود. رنگ نارنجی آن یکی از خاص ترین و جذاب ترین رنگ هایی است که برای یک گوشی موبایل تاکنون عرضه شده است و رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد به شمار می آید. در کنار نارنجی رنگ مشکی و آبی آن نیز در بازار موجود هستند. صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD این گوشی کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی دارد و با اندازه 6.53 اینچی خود لحظات جذابی را برایتان خلق خواهد کرد. این گوشی شیائومی دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده و از یک چیپست جدید Helio G25 و G35 که یک تراشه 12 نانومتریست برخوردار است. دوربین های گوشی شیائومی مدل Redmi 9C نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و برای عکس برداری و فیلم برداری فوق العاده مناسب هستند. یک لنز 13 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو 2 مگاپیسکلی سه لنز این دوربین را می سازند. طراحی این دوربین ها فوق العاده زیبا و خلاقانه است و جلوه ای لوکس و مدرن به گوشی هوشمند شما می دهد. باتری 5000 میلی آمپری یکی از نقاط قوت این گوشی شیائومی محسوب می شود. فست شارژ 10 واتی آن نیز گوشی شما را به سرعت شارژ کرده و لحظات خوبی را برایتان رقم می زند. گارانتی 18 ماهه رادمان در 19کالا ضمانت کننده کیفیت این گوشی محبوب شیائومی است.

یکی دیگر از محبوب ترین های سامسونگ در 19کالا در ژوئن 2019 روانه بازار شد و Galaxy M40 نام گرفت. این گوشی ویژگی های برجسته بسیار زیادی دارد. در ادامه برخی از قابلیت های فوق العاده این گوشی آورده شده است ولی برای آشنایی کامل با آن و مشاهده عکس های Galaxy M40 سری به 19کالا زده و هر چه بیشتر با این مدل محبوب سامسونگ آشنا شوید. قیمت گوشی سامسونگ برای این مدل نسبت به قابلیت ها و توانایی های آن بی نهایت مناسب و به صرفه است. دوربین هایی فوق العاده با کیفیت برای این مدل سامسونگ در نظر گرفته شده است. یک لنز 32 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر 5 مگاپیکسلی در کنار هم عکس ها و فیلم هایی بی نهایت جذاب و دیدنی برایتان خواهند ساخت. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Galaxy M40 نیز در این روزهایی که بازار عکس سلفی داغ است نیاز شما را برطرف خواهد نمود. لغو کننده نویز صدا و صدای دالبی اتموس در این گوشی وجود دارند و رفاه و راحتی را به شما هدیه می دهند. دو رنگ آبی تیره و آبی روشن برای این گوشی در نظر گرفته شده اند که در کنار انحنای کناره های گوشی و بدنه جلویی شیشه ای طراحی چشمگیری را به سامسونگ Galaxy M40 بخشیده اند. 128 گیگابایت حافظه داخلی را نیز نباید فراموش کرد زیرا یکی از بهترین آپشن های این گوشی جذاب سامسونگ محسوب می شود. حسگر اثر انگشتی در پشت گوشی، فست شارژ 15 واتی، درگاه ارتباطی USB Type C، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9 از دیگر ویژگی های این گوشی شیائومی به شمار می آیند. 19کالا ارائه دهنده این گوشی همراه با گارانتی معتبر و قیمتی ارزان تر به شماست.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها