ضرب و شتم یک خانم در رشت توسط صاحب سگ مزاحم!/ ویدئو


6 آبان 1399 - 16:51
5f981deda0962_2020-10-27_16-47
فردی که با چند سگ در فضای عمومی حاضر شده بود در قبال تذکر بابت مزاحمت سگ ها در واکنشی تند و زننده اقدام به ضرب و شتم این خانم کرد.

فردی که با چند سگ در فضای عمومی حاضر شده بود در قبال تذکر بابت مزاحمت سگ ها در واکنشی تند و زننده اقدام به ضرب و شتم این خانم کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6 آبان 1399 - 16:51

منبع: فارس

66

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی خان 0 0 پاسخ 1399/8/24 -11:45

خودشون از سگاشون سگترن،، باید اینا رو بگیرن ببرن پیش سگاشون نگه دارن ، یعنی سگدونی ،، آقا ما از سگ نفرت نداریم ما از کبوتر متنفر نیستیم ما گربه ها را دوست داریم ولی هر چیزی مکان خودشو داره،، شیر ، خرس و ببر و ...هر کدام جای خاصی برا زندگی دارن،،ولی ی عده مریض که خودشون اضافه هستن و شهر و محل را به گند میکشن بس نیستن ی سگی و گربه هم به خودشون میبندن، ...

Sd 0 5 پاسخ 1399/8/13 -03:01

دمش گرم خوووب کاری کرد . بابد میکشت تورو . من خودم سگ دارم واسه همون محلم هستم که این لش اورد پیاده روی . خدارو شکر کنه به جای اون دختر من بجاش نبودم . چادریه اسکل زیر چادر بوی گند عرقش دنیارو برمیداره .. عمرا اگه این حرفارو زده باشه یه گهی خوردی که کتکت زده وگرنه با این چرندیات که تعریف کردی کتک نمیخوردی . خدا نصل شما بو گندو هارو از بین ببیره

ناشناس 1399/8/23 -01:52

خودت که سگ داری تو خونت،بوی گل میدی

بهروز 1399/8/23 -08:36

بوی عرق بدن انسان خیلی بهترازبوی ادرارومدفوع سگ هست که تن ووجودوخونه وزندگی امثال توسگ بازها را گرفته ضمنا نصل غلطه نسل درسته،بجای قربون وصدقه رفتن سگها کمی مطالعه کن که نسل روننویسی نصل.

ناشناس 1399/8/24 -01:35

وقتی مطلبی مینویسی اول خوب فکر کن بعد یه بار بخون آخر سر پست بذار تا هم ضایع نشی هم خودتو اسکل نشون ندی

شهروند 5 0 پاسخ 1399/8/8 -11:18

دیگه ازیک سگ بازچه انتظاری باید داشت،زن ومرد،بجای بچه،باسگ بازی میکنن ،

صادق 10 1 پاسخ 1399/8/6 -22:06

سلام جای تعجب نداره هر کسی با هر کی نشست و برخواست کنه خودش هم نخواد خلق و خوی اونا می گیره.مگه میشه انسان اینجوری وحشی باشه خوب معلوم چون با سگ زندگی کرده سگ صفت شده .این یه قانون نانوشته است.

کاربر ناشناس 1399/8/7 -18:39

احسنت

مهتاب 9 2 پاسخ 1399/8/6 -19:21

سلام...اگر این خانم محجبه نبود..‌وعوض ایشون او خانم صاحب سگ کتک خورده بود.. ادعای حقوق بشرشون گوش فلک رو کر میکرد...رسانه های فارسی زبان...

کاربر ناشناس 1399/8/6 -20:22

خودت فهمیدی چی گفتی

محمد 1399/8/6 -20:24

خودت فهمیدی چی گفتی

بهروز 1399/8/23 -07:39

تقصییرحکومت ماست بجای اینکه هی فلسطین فلسطین کنه اول بیاداین سگبازها را جمع کنه که آسایش مردم را مختل کردندگردن کلفتی هم می کنندمرده شوراون مجلس کشور را ببره که یک قانونی برای وضع مجازات سنگین برای سگبازی وسگ گردونی دردست نداره،به دولت که امید چندانی نیست.

حرف حق 7 1 پاسخ 1399/8/6 -18:29

چون حجاب داره نه بی بی سی نه من وتو نه کامنت گذاران این سایت خبری هیچ حرفی نمی گند اما یه معتاد یا یک زن که آخرش معلوم نبود حق با کی بودکتاب چاپ کردندتیترزدن کارشناس آوردن درموردش بحث کردند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد