موسس جمعیت امام علی با قرار وثیقه آزاد شد/ تصاویر

شارمین میمندی‌نژاد، موسس جمعیت امام علی (ع) با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

موسس جمعیت امام علی با قرار وثیقه آزاد شد/ تصاویر

شارمین میمندی‌نژاد، موسس جمعیت امام علی (ع) با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

۲ تیر ۱۳۹۹، جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی خبر داد که نیروهای امنیتی میمندی نژاد مؤسس سازمان را در خانه‌اش بازداشت کرده‌اند. همچنین به همراه او مرتضی کی‌منش و کتایون افرازه، مسئول رسانه‌ای و بازرس علی‌البدل جمعیت امام علی بازداشت شده بودند.

قرار بازداشت میمندی‌نژاد تبدیل به قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی شد.

جمعیت امام علی

اتهام شارمین میمندی‌نژاد «توهین» به رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و اتهام افرازه و کی‌منش «اقدام علیه امنیت ملی» عنوان شده‌است.

آزادی شارمین میمندی‌نژاد

منبع: انصاف نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • bnm
    0

    والله قبلن ها غلامعلی و حاج حسین علی و حاج احمد خیاط و چند ریش سفید دیگر به اعتبار یک عمر نوحه خوانی و نذری دادن یک هیئت و حسینیه راه مینداختند. مشکوک نیست که شارمین و کامبیز و آریا و هوتن بعد از بازگشت از انگلیس جمعیت امام علی راه میندازن؟

    نظرات شما -
    • عاطفه
      0

      البته به اسم نیست، به رسم است. تا اونجایی که ما دیدیم این آقا رسمش غلط بود. دست کم ربطی به «علی و آلش» نداشت. بهتر بود اسم گروهشون رو می‌ذاشتن «کریشنا» یا مثلا «عرفان حلقه»

    • باسط
      0

      سلام دوست گرامی.یا شناخت من نسبت به این جوانان اشتباه است ویا اینکه شما در مورد این عزیزان شناخت کامل ندارید .جوانان کوشابا اهداف ارمانهای ارزشمندی به نظر می رسند انشاالله که اینجانب اشتباه نکرده باشم ممنون

    • علی
      0

      تا زمانی که ظاهر ادما نماد خوب بودن و بد بودنشونه داستان ادامه دارد . یک زمانی کسی که چفیه مینداخت و صف اول نماز بود و اسمش محمود بود اختلاس نمیکرد . ولی این روزا اختلاس میکنه و میره کانادا و توی کازینو برادر اگر از روی ظاهر افراد و اسم میتونی باطنشونو تشخیص بدی مطمین سکوت میکردی و نمینوشتی .

    • bnm
      0

      جناب علی آقا. باطنشون را هم بعد از 4 سال زیر نظر گرفتن و شنود تلفن و هزار مستند دیگر کشف کردن. نصف بودجه مملکت صرف نظارت و کشف این خائنین میشه تا با مستندات دندان شکن دهن حقوق بشر هواداران داخلی شان بسته بشه.

  • مهدی
    0

    به شما چه چش ندارید ببینید یکی کار خیر می کنه، بابا یه کم قدر شناس باشید همینا نباشن خیلی ها شب سر گرسنه زمین میزارن

  • محمدا
    0

    این نیز می گذرد.خدا راشکر که فعلا به آغوش خانواده برگشت .با آرزوی موفقیت.

    نظرات شما -
    • عاطفه
      0

      از اسمت معلومه چه کاره ای. صد رحمت به انگلیس و اسراییل و سعودی، شماها از خود ابلیس هم خطرناکترید

  • یه ایرونی اصیل
    0

    کثافت ها کلیپ های تمسخر شعائر مذهبی را ازشون دیدید افکار پلید و گمراهی و ضلالت خبرفوری، آگاهی سازی کن نه تیتر خنثی و شک برانگیز بزن

  • علی
    0

    اگر برفرض مثال کاره خیر هم انجام داداند توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی جرم نابخشنودی هست اگرقرارباشه هرکس درهرکجا به اسم ائمه اطهار موسسه یاخیریه افتتاح کنه وبعد به علما وازهمه مهتر رهبر معظم انقلاب اسلامی توهین کنه دگه چه ازکارهای خیره انها می ماند یک سردار بزرگ اگردرتمام جنگها و جبهه ها همش سربلند وپیروز میدان باشه باکوچکترین خطای عمدی تمام فتح وفتوهاتش رایکباره ضایع کرده اصلا کسی اگرمسلمان واقعی وبه دین اسلام عقیده کامل داشته باشد توهین که چه عرض کنم کوچکترین شک وشبئهی به رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشد حتی نمازش هم قبول نیست وازمامسامانان شیعه علی علیه السلام نیست والسلام علیکم و رحمه الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها