لیگ قهرمانان اروپا

فرار رئال مادرید از دومین شکستی متوالی در شب پیروزی منچسترسیتی، اتلتیکو و لیورپول/ یاران طارمی ۳ امتیاز اول را گرفتند

دیدارهای شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت اولین امتیاز در کارنامه رئال مادرید و پیروزی تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و پورتو پیگیری شد.

فرار رئال مادرید از دومین شکستی متوالی در شب پیروزی منچسترسیتی، اتلتیکو و لیورپول/ یاران طارمی ۳ امتیاز اول را گرفتند

در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب شش بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید در آلمان مساوی کرد و تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و پورتو به پیروزی رسیدند.

در گروه B رقابت‌‌ها رئال مادرید در خانه تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ آلمان در حالی که تا دقیقه 87 بازی با دو گل از میزبان خود عقب بود در نهایت این شکست را با تساوی 2-2 عوض کرد.

مارکوس تورام پسر ستاره سابق تیم ملی فرانسه هر دو گل مونشن‌گلادباخ را در دقایق 33 و 58 به ثمر رساند. کریم بنزما در دقیقه 87 یکی از گل‌‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد و کاسمیرو در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کهکشانی‌ها را از دومین باخت متوالی نجات داد. با این نتیجه مونشن‌گلادباخ دو امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت. رئال مادرید هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند. در این گروه تیم‌های شاختار دونتسک با چهار امتیاز و اینتر هم با دو امتیاز به ترتیب تیم‌های صدرنشین و سوم جدول هستند.

در گروه C تیم فوتبال منچسترسیتی به آسانی میزبان فرانسوی‌اش تیم مارسی را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت. فران تورس در دقیقه 18، گوندوگان در دقیقه 76 و رحیم استرلینگ در دقیقه 81 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا سیتی با کسب دومین برد متوالی‌اش شش امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. مارسی هم با قبول دومین باخت متوالی بدون امتیاز قعرنشین شد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی این گروه پورتو در شب نیمکت‌نشینی مهدی طارمی موفق شد میهمان یونانی خود تیم المپیاکوس را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. فابیو ویرا در دقیقه 11 و سرجیو اولیویرا در دقیقه 85 گل‌های این بازی را برای پورتو به ثمر رساندند تا این تیم اولین برد خود را کسب کند و با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه D تیم فوتبال لیورپول با نتیجه 2 بر صفر میهمان دانمارکی خود تیم میتلند را شکست داد و با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. دیوگو ژوتا در دقیقه 55 و محمد صلاح در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. در دیگر بازی این گروه مصاف خانگی آتالانتا با آژاکس 2-2 مساوی شد. آژاکس با گل دقیقه 30 دوسان تادیچ از روی نقطه پنالتی و گل لاسینا ترائوره در دقیقه 38 پیش افتاد، اما میزبان ایتالیایی با گل‌های دقایق 54 و 60 دووان زاپاتا به بازی برگشت.

در جدول این گروه لیورپول شش امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و آتالانتا با چهار امتیاز در رده دوم ایستاد. آژاکس و میتیلند هم با یک و بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

و اما در گروه A نیز یک مسابقه برگزار شد که در آن تیم فوتبال اتلتیکومادرید میهمان خود تیم سالزبورگ اتریش را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشت. مارکوس یورنته در دقیقه 29 و ژوائو فلیکس در دقایق 52 و 85 گل‌های اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند و دومنیک در دقیقه 40 و مرگیم بریشا در دقیقه 47 هم گل‌های سالزبورگ را زدند. با این نتیجه اتلتیکومادرید اولین پیروزی خود را کسب کرد و پشت سر بایرن مونیخ در رده دوم جدول گروه A قرار گرفت. سالزبورگ هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه ایستاده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها