فال روزانه چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه‌ای محافظه‌کار دارید و در زندگی حاضر به خطر نیستید، این روحیه اشکالی ندارد، اما در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بهتر است کمی محافظه‌کاری را کنار بگذارید و ماجراجویی کنید. دی ماه امسال یکی از آشنایان به کمک یا مشورت شما نیاز پیدا می‌کند، دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. در بهمن ماه امسال دل شما برای بودن در کنار افراد خانواده تنگ خواهد شد و از هر فرصتی برای محبت به اعضای خانواده بهره بگیرید. فروردین سال آینده برای شما زمان حساسی است و در در این ماه اگر مواظب خودتان نباشید احتمال ابتلای شما به بیماری وجود دارد. تابستان سالی که از راه می‌رسد زمان درخشش شما در کار و زندگی است و در این فصل تا می‌توانید کار کنید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌تان بی‌نتیجه نخواهد ماند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با ماجراجویی و خاطره‌های خوش به پایان برسانید و این سال را به سالی ماندگار در کارنامه زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمک‌تان می‌آید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. برنامه‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید.

اردیبهشت

نگرانی‌های خود را با یکی از صمیمی‌ترین دوستان‌تان درمیان بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. حتی برای لحظه‌ای طاقت دوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ندارید. انرژی و توان خود را به انجام کار‌های مهم و ضروری اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند. احساس می‌کنید فردی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

خرداد

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. اعضای خانواده را بیرون ببرید و شرایط خوشی آن‌ها را فراهم نمایید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. یکی از اعضای خانواده که احتمالا برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. دشمنی دیرینه‌ای که با فردی دارید را امروز خاتمه دهید و از در صلح و دوستی با ایشان وارد شوید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کار‌های امروز مشکلی نخواهید داشت. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می‌کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید.

تیر

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از شما درخواستی دارد که از عهده انجام آن ناتوان هستید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.

مرداد

عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. کار‌های روزانه زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

شهریور

نصیحت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را آویزه گوش نمایید. لحظه‌ای از محبت و رسیدگی به اعضای خانواده غافل نشوید. توجه ویژه‌ای در انجام کار‌ها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کار‌ها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کار‌های شما نرود. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید.

مهر

پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمک‌تان می‌آید. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی‌تان است و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

آبان

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. توانایی‌های خود را بسنجید و به فکر تقویت نقاط قوت خود باشید. اختلاف‌نظر‌های زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد.

آذر

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگو‌های بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کمتر از همیشه به شما توجه خواهد داشت.

دی

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آن‌ها جویا شوید. کار‌های زیادی دارید، اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.

بهمن

امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. خانواده را در اولویت اول کار‌های خود قرار دهید.

اسفند

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان اختصاص دهید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها