انتقاد استاندار خراسان شمالی از برخی مدیران کل

گروه استان‌ها- استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای سفر به شهرستان‌ها و روستاها برنامه زمان بندی داشته باشند. برخی مدیران استان ۶ ماه یک بار هم به شهرستان‌ها نمی‌روند.

انتقاد استاندار خراسان شمالی از برخی مدیران کل

محمدعلی شجاعی امروز در کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان شمالی اظهار داشت: مصوبات سفرهای شهرستانی باید در بازه زمانی مشخص شده٬ اجرایی شود. فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری اجرای مصوبات هستند. مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز برای سفر به شهرستان‌ها و روستاها برنامه زمان بندی داشته باشند.

وی افزود: هیچ مدیری در استان نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و باید مجموعه‌ای از فکرها در کنار هم توسعه استان را رقم بزنند. مصوبات سفرهای شهرستانی در راستای کمک به حل مشکلات مردم است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم حضور مدیران در دستگاه‌های شهرستانی زیرمجموعه خود٬ گفت: برخی مدیران استان 6 ماه یک بار هم به شهرستان‌ها نمی‌روند. آیا مدیر یک دستگاه اجرایی تنها مدیر مرکز استان است؟ بازدید میدانی از ادارات شهرستان‌ها و شنیدن صحبت‌ها و مطالبات مردمی از وظایف مدیران است.

شجاعی در بخش دیگری از این نشست٬ با تاکید بر این نکته که مجتمع‌های رفاهی باید برای توسعه گردشگری استان تجهیز و گسترش یابند٬ تصریح کرد: با ساخت مجتمع‌های جدید در استان مخالفتی نیست و بهره مندی از یک زمین با کاربری‌های مختلف می تواند چند منظوره باشد.

وی با انتقاد از بروکراسی سخت اداری در خراسان شمالی گفت: بروکراسی های اداری در استان بسیار شدید است. با تفویض اختیارات موافق هستم و با هدف تسریع در انجام کارها و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال تفویض اختیارات باشند. تنها به فکر واگذاری اراضی نباشیم و باید زمین‌ها را به نفع مردم آباد کنیم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها