۲۴۹ زندانی غیرعمد یزدی آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۴۹ زندانی جرائم غیرعمد در هفت ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

۲۴۹ زندانی غیرعمد یزدی آزاد شدند

اسلام افشون اظهار داشت: در 7 ماهه ابتدای سال با همت خیرین و نیکوکاران و کوشش کارکنان ستاد دیه استان یزد تعداد 249 نفر از زندانیان‌ محکوم مالی جرائم غیر عمد که در زندان‌های استان بودند، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی گفت: برای آزادی این 249 نفر محکوم مالی مبلغی بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود 6 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد.

افشون افزود: به همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها مبلغی بالغ بر 114 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ 6 میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 211 نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تصریح کرد: در مهر ماه امسال تعداد 10 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی، تعداد 5 نفر محکوم مالی همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

افشون افزود: هم اکنون تعداد 219 محکوم مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آن‌ها مبلغی مبلغ بر 1400 میلیارد ریال نیاز است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها