توئیت معنادار واعظی درباره اعتیاد تیم کاخ سفید


7 آبان 1399 - 22:18
5f99b9603946a_5f99b9603946e
رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی توئیتری تحریم‌های ایالات متحده آمریکا را به یک «قمار» تشبیه کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: اعتیاد تیم کاخ سفید به ‎قمار تحریم نشانگر ناامیدی اطرافیان ترامپ از آینده این تیم و بی‌اعتباری سیاست‌های جاری آمریکاست.

وی اضافه کرد: ملت ما تحریم‌های جدید را نیز به سند بی‌کفایتی تندروهای آمریکا تبدیل خواهد کرد.





رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی توئیتری تحریم‌های ایالات متحده آمریکا را به یک «قمار» تشبیه کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f99b9603946a_5f99b9603946e
7 آبان 1399 - 22:18

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: اعتیاد تیم کاخ سفید به ‎قمار تحریم نشانگر ناامیدی اطرافیان ترامپ از آینده این تیم و بی‌اعتباری سیاست‌های جاری آمریکاست.

وی اضافه کرد: ملت ما تحریم‌های جدید را نیز به سند بی‌کفایتی تندروهای آمریکا تبدیل خواهد کرد.





منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1399/8/8 -22:26

آقای واعظی بجای خودت توئیت کن روی من حساب نکن .

داروغه 0 0 پاسخ 1399/8/8 -21:54

از طرف خودتون حرف بزنید شما انتخاب ما نیستید

اسدی 2 1 پاسخ 1399/8/8 -09:41

همه برادران وخواهران این اقای واعظی در امریکا هستند وهرروز توئیت ضد امریکایی می کند !؟

شهروند۱ 1 0 پاسخ 1399/8/8 -07:50

چرا از طرف مردم حرف میزنی ، شما که وضعیت اسفناک معیشت مردم را ندارید و نمی دانید ، پس سخنگوی مردمی نباش که ساعتی با افزایش احتیاجات روزانه مواجه و عصبانی هستن . سرمایه مردم را در بورس بفنا بردید

منم کوروش شاه ایران. 5 0 پاسخ 1399/8/8 -07:49

از طرف مردم حرف نزن.احمق مردم هیچ کدوم از شماها رو نمیخان یعنی چ مشکلی داری؟شکمت سیره. حساب بانکیت پره.بهترین ماشین خونه امکانات غذای خوب.خبر از وضعیت دردناک مردم ایران نداری.ملت دارن زیر بار تورم گرونی کمرشون میشکنه .به جای اینهمه شاخ و شونه کشیدن به فکر مردمت باش.لعنتی.

یکی از مردم 9 0 پاسخ 1399/8/8 -01:01

زمان تصمیم گیریها نظر مارو نمی پرسند خودشون تهدید میکنن خودشون جواب میدن خودشون توییت میکنن و... بعد به تحریمها که میرسه مرددددددددددم تبدیل خواهند کرد! مردم نشان خواهند داد! مردم تحول خواهند کرد! و....!!!!

محسن 5 0 پاسخ 1399/8/8 -00:38

آقای واعظی،، بهتر نیست بجای اینهمه وقت آزادی که همتون دارید لااقل لااقل یکی دوساعت هم محض رضای خدا بفکرمردم باشید چرا اصلا اینهمه گرونی که هفته ی یکبار همه اجناس بوجود امده بفکرنیستید و کاری نمیکنید همش درباره کرونا حرف بدون عمل میزنید یا درباره امریکا