محمدرضا احمدی جایگزین میثاقی در «فوتبال برتر»

محمدرضا احمدی طی چند برنامه اخیر گزارش ورزشی در این برنامه حضور نداشت.

محمدرضا احمدی جایگزین میثاقی در «فوتبال برتر»

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن محمدرضا احمدی از برنامه گزارش ورزشی منتشر شده بود. حالا شنیده شده دلیل جدایی احمدی از این برنامه حضور او به جای محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر است.

در واقع محمدرضا احمدی، مجری بخش پوشش زنده مسابقات فوتبال در برنامه «فوتبال برتر» خواهد بود. محمدحسین میثاقی نیز به اجرای برنامه تحلیلی فوتبال برتر که دوشنبه شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود،خواهد پرداخت.

محمدرضا احمدی پیش از این در کنار رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را اجرا می کرد اما طی شب های اخیر، خبری از احمدی در کنار جاودانی نبود تا جاودانی، گزارش ورزشی را به تنهایی اجرا کند.

منبع: همشهری آنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • فلاش آتلیه ای Mettle M-300
    0

    فقط عادل و دیگر هیچ....

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      شخصیت پرستی ممنوع!

  • حرف حق
    0

    کو بزارین این بنده خدا چندسال مجری‌گری کنه بعدحرف بزنید مگه عادل ازهمون اول خوب بود؟؟

  • ابوالفضل
    0

    آخه چرا؟؟؟؟

  • قادر
    0

    همه دوست دارن عادل باشه در کنارش هر چی جوونه بیارن نه اینکه یه شبه عادل و بیرون کنن یه اماتورو بیارن جاش .همه گزارشگرارو به یه بهونه از تلوزیون دور کردن ادام حسش نمیاد فوتبال ببینه

  • رادش
    0

    برخی ها نشستن فقط دارن ایراد میگیرن. امان از این بیکاری!

  • عبداله
    0

    باسلام اگر کسی کاربر ویا کارمند جایی شد وخوش درخشید باید کارفرما اورا حفظ کند تا زمانی که این کارمند بهمنافع کارفرما لطمه وارد نکند مورد احترام واقع میشود چه رسد به اینکه کارمندی بخواهد خود محور وفقط با ایده وافکار خود کار کند وحواسش به اهمیت جایگاه وموقعیت اجتماعی خود نباشد ودر جایگاهی که قراردارد بخواهد سواستفاده واجتماع را برعلیه فرد مقابلش برانگیزد در افراد مشهور شده توسط رسانه های مملکت که اگر این موقعیت برای خیلی ها پیش می آمدنیز می توانستن مشهور باشند چنین اتفاقات نامبارکی اپیدمی شده انشاله کار برای خدا باشدکه.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها