محمدرضا احمدی جایگزین میثاقی در «فوتبال برتر»


8 آبان 1399 - 17:29
5f9acaaa1a6e2_2020-10-29_17-29
محمدرضا احمدی طی چند برنامه اخیر گزارش ورزشی در این برنامه حضور نداشت.

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن محمدرضا احمدی از برنامه گزارش ورزشی منتشر شده بود. حالا شنیده شده دلیل جدایی احمدی از این برنامه حضور او به جای محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر است. 

 در واقع محمدرضا احمدی، مجری بخش پوشش زنده مسابقات فوتبال در برنامه «فوتبال برتر» خواهد بود. محمدحسین میثاقی نیز به اجرای برنامه تحلیلی فوتبال برتر که دوشنبه شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود،خواهد پرداخت.

محمدرضا احمدی پیش از این در کنار رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را اجرا می کرد اما طی شب های اخیر، خبری از احمدی در کنار جاودانی نبود تا جاودانی، گزارش ورزشی را به تنهایی اجرا کند. 

محمدرضا احمدی طی چند برنامه اخیر گزارش ورزشی در این برنامه حضور نداشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9acaaa1a6e2_2020-10-29_17-29
8 آبان 1399 - 17:29

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن محمدرضا احمدی از برنامه گزارش ورزشی منتشر شده بود. حالا شنیده شده دلیل جدایی احمدی از این برنامه حضور او به جای محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر است. 

 در واقع محمدرضا احمدی، مجری بخش پوشش زنده مسابقات فوتبال در برنامه «فوتبال برتر» خواهد بود. محمدحسین میثاقی نیز به اجرای برنامه تحلیلی فوتبال برتر که دوشنبه شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود،خواهد پرداخت.

محمدرضا احمدی پیش از این در کنار رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را اجرا می کرد اما طی شب های اخیر، خبری از احمدی در کنار جاودانی نبود تا جاودانی، گزارش ورزشی را به تنهایی اجرا کند. 

منبع: همشهری آنلاین

70

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عبداله 0 1 پاسخ 1399/8/9 -10:55

باسلام اگر کسی کاربر ویا کارمند جایی شد وخوش درخشید باید کارفرما اورا حفظ کند تا زمانی که این کارمند بهمنافع کارفرما لطمه وارد نکند مورد احترام واقع میشود چه رسد به اینکه کارمندی بخواهد خود محور وفقط با ایده وافکار خود کار کند وحواسش به اهمیت جایگاه وموقعیت اجتماعی خود نباشد ودر جایگاهی که قراردارد بخواهد سواستفاده واجتماع را برعلیه فرد مقابلش برانگیزد در افراد مشهور شده توسط رسانه های مملکت که اگر این موقعیت برای خیلی ها پیش می آمدنیز می توانستن مشهور باشند چنین اتفاقات نامبارکی اپیدمی شده انشاله کار برای خدا باشدکه.....

رادش 1 0 پاسخ 1399/8/9 -06:45

برخی ها نشستن فقط دارن ایراد میگیرن. امان از این بیکاری!

قادر 4 2 پاسخ 1399/8/9 -00:12

همه دوست دارن عادل باشه در کنارش هر چی جوونه بیارن نه اینکه یه شبه عادل و بیرون کنن یه اماتورو بیارن جاش .همه گزارشگرارو به یه بهونه از تلوزیون دور کردن ادام حسش نمیاد فوتبال ببینه

ابوالفضل 0 1 پاسخ 1399/8/9 -00:08

آخه چرا؟؟؟؟

حرف حق 2 13 پاسخ 1399/8/8 -20:01

کو بزارین این بنده خدا چندسال مجری‌گری کنه بعدحرف بزنید مگه عادل ازهمون اول خوب بود؟؟

فلاش آتلیه ای Mettle M-300 23 4 پاسخ 1399/8/8 -18:03

فقط عادل و دیگر هیچ....

سعید 1399/8/8 -19:22

شخصیت پرستی ممنوع!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد