ربات سرخطی چیست ؟ معرفی بهترین نرم افزار های سرخطی

در این مقاله قصد داریم توضیح مختصری در مورد اینکه ربات سرخطی چیست و چگونه می توان بهترین ربات های سرخطی را دانلود و استفاده کرد.

ربات سرخطی چیست ؟ معرفی بهترین نرم افزار های سرخطی

ربات ها این روز ها در زمینه های مختلف صنعتی و نرم افزاری کمک های شایانی را به انسان ها می کنند و در هر زمینه ای با وارد کردن برنامه و الگو ی مناسب در این نرم افزار های کامپیوتری ها میتوان به نتایج خوبی دست یافت. مزیت استفاده از ربات ها کم هزینه بودن این نرم افزارها نسبت به کار گیری نیروی انسانی و همچنین کارکرد ۲۴ ساعته و بدون نیاز به استراحت این برنامه ها می باشد . همچنین از دیگر نقاط قوت این برنامه های کامپیوتری می توان به دقت بسیار بالا در انجام امور محوله و امکان بروز خطای بسیار کم اشاره نمود. با رواج بازار بورس در ایران در ماه های اخیر، استفاده از ربات سرخطی که از آن به نرم افزار سرخطی زن هم در سایت های مختلف یاد می شود نیز بسیار متداول شده است و در حال حاضر سایت های متعددی اقدام به ارائه ربات سرخطی نموده اند. در ادامه به بررسی عملکرد این ربات ها خواهیم پرداخت و نحوه استفاده حداکثری از توان آنها را بررسی خواهیم کرد.

سرور مجازی چیست؟

شاید بهتر باشد قبل از این موضوع یه صورت خلاصه با اصطلاح سرور مجازی و یا سرور اختصاصی آشنا شویم چرا که این سرور ها تاثیر زیادی در بالا بردن عملکرد ربات ها خواهند داشت. این روز ها با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی است که با جهان کامپیوتر و رایانه های رو میزی نا آشنا باشد. رایانه های رو میزی و به خصوص لپ تاپ ها از وسایلی است که امروزه از آن حداقل یکی و یا دو تا در هر خانه ای وجود دارد و مانند گوشی های همراه هوشمند به یکی از ملزومات روزمره تبدیل شده اند. در حالت عادی و جهت انجام کارهای روزانه همین رایانه های روی میزی و یا لپ تاپ خانه ای پاسخگوی اکثر کارهای روز مره هستند ولی برای انجام بعضی کارها بهتر است از کامپیوتر های حرفه ای تر با سخت افزار قدرتمند تر و اینترنت پر سرعت تر و اختصاصی استفاده نمود.

استفاده از سرور های مجازی و یا اختصاصی یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت هزینه و دسترسی در اسرع وقت به سخت افزار قدرتمند این رایانه ها ست که در میان این سرور ها این روز ها با بالا گرفتن تب و تاب بازار بورس در ایران، سرور مجازی بورس با بهره مندی از اینترنت اختصاصی پر سرعت با سرعت ۱۰ گیگابیت در هر ثانیه و سخت افزار قدرتمند از پر کاربرد ترین سرور ها ی مورد استفاده ایرانیان در ماه های اخیر شده است. سرور های مجازی قابلیت های متعددی را به کاربر می دهند که نصب و راه اندازی ربات سرخطی برای استفاده حداکثری از امکانات این سرور ها و ربات یکی از آنهاست که در ادامه در این مورد نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ربات سرخطی چیست؟

ربات سرخطی بورس یا نرم افزار سرخطی زن، یک برنامه کامپیوتری است که عملیاتی که لازم است برای سرخطی زدن در زمان کاری بازار بورس توسط شخص انجام شود را به صورت خودکار و الگو های وارد شده انجام می دهد و بسته به نوع برنامه نویسی و اهداف برنامه نویس به روش های مختلف و با قابلیت های مختلفی به کاربران خدمات ارائه می کند. این ربات ها با زبان های برنامه نویسی مختلف و تحت سیستم عامل های مختلف وارد بازار شده اند که در سرور مجازی بورس توشن چند نوع از بهترین های این رباط ها که در کنار رابط کاربری مناسب و دقت بالا؛ از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند به کاربران به همراه ویدئو آموزشی رایگان ارائه می شود. لازم به ذکز است مجموعه توشن هیچ گونه هزینه اضافه بابت این نرم افزار ها دریافت نکرده و ربات سرخطی رایگان بر روی سرور های ارائه شده نصب خواهد شد.

چرا از ربات سرخطی بورس استفاده کنیم؟

ربات های سرخطی مانند دیگر ربات ها در کنار خودکار کردن عملیات های تکراری که در بازار بورس بار ها باید انجام شوند، مزیت های دیگری را نیز به کاربران خود می دهند که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت:

۱- دقت بالا در انجام عملیات ثبت نماد:

ربات های سرخطی توشن با دقت بسیار بالا عملیات محوله را انجام دهند و دقت کلیک ها و فاصله بین آن ها بر حسب میلی ثانیه قابل تنظیم می باشد. همانطور که می دانید چنانچه هر ثانیه را به ۱۰۰۰ قسمت تقسیم کنیم هر کدام از این قسمت ها یک میلی ثانیه خواهد بود که هیچ انسانی با این دقت نمیتواند عملیاتی را انجام دهد. با توجه به این مورد که در نماد های پر طرفدار نظیر پالایش نفت تهران (شتران)، سایپا (خساپا)، ایران خودرو (خودرو)، بانک صادرات (وبصادر)، بانک پارسیان (وپارس) و … در هر میلی ثانیه از زمان باز شدن هسته و بازار بورس درخواست های چندین هزار کاربر به صف اضافه می شوند لذا تنها در صورتی که در میلی ثانیه های اول درخواست شما به هسته ارسال گردد شانس ثبت جایگاه ۱ الی ۳ رقمی و خرید نماد را خواهید داشت.

۲- خداحافطی با انجام عملیات تکراری:

ربات های سرخطی با قابلیت های مختلفی که دارند به شما کمک میکنند که عملیات تکراری هر روزه را حذف کنید و با خیالی آسوده انجام امور را به یک ربات کاردان بسپارید، برای مثال در اکثر این برنامه ها شما میتوانید موقعیت کلیک ماوس، تعداد کلیک و فاصله های زمانی مشخص و حتی زمان شروع به کلیک کردن را در ساعت مد نظر خود مشخص نمایید. لذا شما تنها لازم است بر روی قیمت خرید و فروش و تعداد سهام مد نظر خود توجه داشته باشید.

۳- سازگاری با کارگزاری های مختلف:

بسته به نوع برنامه نویسی و طراحی ربات های سرخطی، ممکن است برخی از ربات ها تنها با کارگزاری های خاصی سازگار باشند و برخی دیگر با تمام کارگزاری ها، در سرور بورس توشن ربات های سرخطی ارائه شده با تمامی کارگزاری ها سازگار بوده و تمامی کاربران می توانند بدون نگرانی از پشتیبانی کارگزاری خود توسط ربات های مد نظر، به راحتی اقدام به سفارش گذاری خرید و یا فروش نماد در صف های خرید طولانی کنند.

تاثیر اینترنت سرور مجازی در عملکرد ربات سرخطی:

همان طور که ذکر شد درست است که ربات های سرخطی سرعت عمل و شانس شما را تا حد زیادی در ثبت خرید و یا فروش نماد های پر سود زیاد می کنند ولی استفاده تنها از این ربات ها با اینترنت معمولی و خانگی ممکن است تاثیر خاصی را در جایگاه کسب شده نداشته باشد. لازم است این ربات ها با بستر فدرتمند سخت افزاری سرور مجازی بورس توشن و با استفاده از بستر اینترنت های پر سرعت تحت سروری که سرعت آنها به ۱۰ گیگابیت در ثانیه نیز می رسد استفاده شوند تا بهترین بازدهی را داشته باشند. استفاده از اینترنت پر سرعت این سرور های مجازی و یا اختصاصی و پینگ تایم به سرور های کارگزاری های مختلف واقع در تهران به اندازه صفر الی یک میلی ثانیه به شما کمک خواهد کرد که درخواست ها را به محض باز شدن هسته بورس و بدون تاخیر به کارگزاری ها ارسال نمایید.

دانلود ربات سرخطی

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها