3 اقدام پیشگرانه برای جلوگیری از سرقت منزل

اگر به تاریخچه حفاظ ها نگاهی داشته باشیم میبینیم که عمر حفاظ ها تقریبا به اندازه سال هایی است که از شکل گیری تمدن ها گذشته است.

3 اقدام پیشگرانه برای جلوگیری از سرقت منزل

امنیت یکی از اساسی ترین نیاز های انسان از بدو پیدایش بوده و همواره در راستای بهبود آن تلاش کرده، امروزه نیز با اینکه انسان ها در آن شرایط بدوی و خطرساز سده های گذشته قرار ندارند ولی دست از تلاش برای افزایش سطح امنیت در مکان های پر اهمیتی که دارند برنداشته اند زیرا بهبود امنیت به طور مستقیم منتج به افزایش آسایش و آرامش می شود. اگر به تاریخچه حفاظ ها نگاهی داشته باشیم میبینیم که عمر حفاظ ها تقریبا به اندازه سال هایی است که از شکل گیری تمدن ها گذشته است. در این سال ها حفاظ ها تغییرات بسیار اساسی داشته اند و هر بار متناسب با شرایط زندگی، باز طراحی شده اند تا زندگی را برای ما آسان تر کنند.

امروزه بعید است شما بتوانید مکان پر اهمیتی را پیدا کنید که از حفاظ ها یا سدهای امنیتی استفاده نکرده باشد. ما در این مقاله در مورد سه دسته از مهم ترین و کاربردیترین آن ها برای شما صحبت می کنیم:درب فلزی، حفاظ های روی دیوار و حفاظ های آکاردئونی.اگر شما در پی بهبود امنیت ساختمان و یا مجتمع های خود هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید

1- درب فلزی،اولین سد محافظتی ساختمان ها و انواع آن

هنگام ورود به هر مکان و فضایی اولین بخشی که با آن روبرو خواهید شد، درب­ها هستند. درب­ها جزو قسمت­های مهم هر بنا شناخته می­شوند و وظیفه­ی حفاظت از حریم شخصی هر ساختمان را بر عهده دارند. ما روزانه بارها و بارها با درب­ فلزی روبرو خواهیم شد. درب های فلزی ساختمان به نوعی اولین سد ورودی ما در مقایل افراد بیگانه هستند و از طرفی با توجه به آن­که درب ورودی ساختمان و درب پارکینگ اولین نمایی است که هنگام ورود به هر ساختمان، به چشم می­خورد، پس انتخاب دربی زیبا و شایسته یکی از ملزومات صنعت ساختمان­سازی به شمار می­رود.

صنایع آهن کوب درب فلزی در انواع مدرن، فرفوژه، CNC و لوکس می سازد تا شما بتوانید مناسب ترین دربی که مدنظرتان است رو انتخاب کنید.

2- با محبوب ترین و کاربردی ترین حفاظ روی دیوارآشنا شوید

بعد از انتخاب یک درب مناسب،داشتن حفاظ روی دیوار یکی دیگر از الزامات بهبود امنیت ساختمان محسوب می شود.
در بین حفاظ های روی دیوار محبوب ترین و مستحکم ترین آن، یعنی حفاظ شاخ گوزنی را به شما معرفی میکنیم و ویژگی های آن را برای شما توضیح میدهیم

حفاظ شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت بیشتر منازل، باغ ها، مجتمع های مسکونی و مجتمع های تجاری و... به کار برده می شود. این حفاظ ها معمولا بر روی دیوار ها نصب می شوند تا از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری شود. حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به مدل های قدیمی حفاظ ها امنیت بیشتری دارند و از استحکام بالایی نیز برخوردارند و از نظر زیبایی نیز مورد تایید می باشد.

ساختار حفاظ شاخ گوزنی

تیز بودن و برنده بودن نوک میلگردهای حفاظ ها باعث شده تا سارقین حرفه ای نیز نتوانند به راحتی از این حفاظ ها عبور کنند. برای ساخت این حفاظ ها از فولاد مقاوم و میلگردهای 10 استفاده می شود و ارتفاع آن از 30 تا 140 است که قابل نصب بر روی بتن، سنگ و فلز است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت تمام شده ی نصب حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

1-شکل و نوع حفاظ بر تعیین قیمت تمام شده ی حفاظ شاخ گوزنی تاثیر دارد.

2-ارتفاع حفاظ شاخ گوزن هم در تعیین قیمت موثر است. با افزایش ارتفاع بر قیمت کل حفاظ هم افزوده میشود.

3-ضخامت میلگردها هم مثل ارتفاع میلگردها حفاظ در افزایش قیمت موثرند. اگر ضخامت میلگردها بیشتر شود مقاومتش بیشتر و به طبع قیمت بیشتری هم میطلبد.

4-تراکم حفاظ شاخ گوزنی یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش قیمت حفاظ هستند. در حفاظ شاخ گوزنی هرچه میلگردها بهم نزدیکتر و متراکم تر باشند امنیت و هزینه هم بیشتر میشود.

5-نوع جوشکاری حفاظ‌ها بسیار مهم است. جوشکاری از نوع Co2 از حوشکاری به روش الکترود بهتر و مقاوم تر است پس قیمت آن هم بیشتر است.

6-رنگ های به کار برده شده یکی دیگر ازعامل های مهم تعیین قیمت هستند. رنگ های کوره ای الکترواستاتیک مقاومت بالایی دارند و استفاده از آنها قیمت بالایی هم خواهد داشت.

3-درب های آکاردئونی روان با استفاده بهینه از فضا

درب آکاردئونی آخرین سد ورودی است برای شخصی که از تمام مراحل قبل گذر کرده است و به اندازه تمام موارد قبلی استفاده از آن اهمیت دارد. درب آکاردئونی آهن کوب قابلیت نصب روی همه نوع درب ورودی ساختمان ها را دارد و از دیگر ویژگی های مثبت درب های آکاردئونی می‌توان به ماندگاری و طول عمر بالای آن اشاره کرد که بسیار کم هزینه تر و با صرفه تر است

فرمول محاسبه قیمت حفاظ درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی خیلی ساده و به صورت زیر قابل محاسبه است؛

ارتفاع محاسبه شده ی درب را در عرض اندازه گیری شده ضرب می‌کنیم و سپس عدد بدست آمده را در قیمت هرمترمربع دوباره ضرب می‌کنیم تا قیمت کل محصول بدست آید.

ارتفاع درب * عرض درب * قیمت هر مترمربع = قیمت تمام شده ی درب آکاردئونی


این حفاظ ها قابل جمع شدن در یک قاب هستند و چون از تسمه های فلزی که به وسیله پین های فلزی بهم وصل شده اند تشکیل شده اند کمترین فضا را نیز در ساختمان اشغال می‌کنند و برای عبور‌ و مرور افراد مشکلی ایجاد نمی‌کنند. حفاظ های آکارئونی بسیار پرطرفدار هستند.

مزایای درب آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت

در حفاظ های آکارئونی یک تسمه اضافی به کار رفته است که باعث می‌شود استحکام بیشتری داشته باشد و پرچ حفاظ را مخفی کند. پرچ حفاظ حتما باید مخفی شده باشد تا برای سارق کمترین فرصت را برای شکستن حفاظ به وجود آورد.

این حفاظ ها با اینکه جنس فولادی دارند ولی تا حدی ظرفیت دارند. سارقین با همراه بردن دیلم و تجهیزات دیگر این توانایی را پیدا می کنند که این حفاظ ها را باز کنند. پس بهتر است برای جلوگیری از باز شدن حفاظ توسط سارقین پیشگیری های لازم انجام شود تا خسارت های جبران ناپذیر به افراد وارد نشود.

حفاظ های آکاردئونی به دلیل مفصل و پرچ فولادی زیادی که در ساخت شان به کار گرفته شده است، به صورت کشویی یا کرکره ای طراحی می‌شوند بنابراین انعطاف پذیری بالایی هم دارند.

از این که تا انتهای مقاله همراه ما بودید متشکریم برای دریافت مشاوره و خرید با شماره 02128425196 تماس بگیرید

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • نیلوفر
    0

    آیا در تهران هم برای درب آکاردئونی هزینه حمل و نصب دارید؟

    نظرات شما -
    • صنایع آهن کوب
      0

      هزینه حمل و نصب برای استان تهران و کرج کاملا رایگان می باشد

  • رضا مولایی
    0

    حفاظ شاخ گوزنی در چه تراکم هایی دارید؟

    نظرات شما -
    • صنایع آهن کوب
      0

      درود حفاظ شاخ گوزنی آهن کوب در تراکم های 8،10،12، 15، 19 و 25 تولید می شود

  • فرهاد صابری
    0

    بسیار مطلب خوب و مفیدی منتشر کردید

  • طلا صمدی
    0

    بسیار عالی و کاربردی

  • کسرا احمدیان
    0

    داشتن درب آکاردئونی خیلی تاثیر مثبتی در امنیت داره

  • جلال اکبری
    0

    شما حفاظ آبشاری هم تولید می کنید؟

  • سحر لطفی
    0

    از چه نوع رنگی استفاده می کنید؟

  • محمد فرجی
    0

    نصب این حفاظ ها که توضیح دادید چه تاثیری روی امنیت داره؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها