مردم یا مسئولان؛ چرا فوتی‌های کرونا 400 تایی شدند؟

این روزها با اوج گیری آمار فوتی‌های کرونا و رکوردشکنی‌های پیاپی، دیدگاه‌های متناقضی در خصوص چرایی افزایش ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی مطرح شده است.

مردم یا مسئولان؛ چرا فوتی‌های کرونا 400 تایی شدند؟

به گزارش خبر فوری ، برخی مسئولین وزارت بهداشت انگشت اشاره را به سمت مردم می‌گیرند و اعلام می‌کنند که عدم رعایت نکات بهداشتی در هفته‌های گذشته و انجام سفرهای گسترده موجب اتفاقات تلخ این روزها شده است

برخی دیگر اما دولت را مقصر می‌دانند و می‌گویند اگر دولت زودتر به فکر اعمال محدودیت‌های کرونایی بود با این حجم از کشته مواجه نمی‌شدیم.

با این حال برخی از کارشناسان طب سنتی هم اعتقاد دیگری دارند؛ آن‌ها می‌گویند که علت فوتی‌های زیاد این روزها آزمون و خطاها در استفاده از داروهای جدید است!

اما این فرضیه‌ها پایان ماجرا نیست؛ برخی هم می‌گویند که تحریم‌های دارویی و عدم تامین برخی از داروها منجر به فاجعه این روزها شده است.

حال باید ببینیم که در روزهای آینده روند گسترش شیوع کرونا به چه سمتی خواهد رفت و در روزهای آینده با چه رکورد شکنی‌های جدیدی رو به رو می‌شویم!

18

حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حرف حق
    0

    ازمردم می پرسی میگن مسئولان!! از مسئولان می پرسی میگن مردم!! کرونا : بابا دعوا نکنید من مقصرم!!

  • ایرانی
    0

    در کشور ما همیشه مردم مقصرند یا بد انتخاب می کنند یااز خونه هاشون میان بیرون کرونا زیاد میشه!!!!

    نظرات شما -
    • ایلیا
      0

      مقصر دولتمردان بی عرضه هستند عرضه نداشتن تو این ایام کرونای ،حتی یک ماه آب برق گاز که از خود مملکت داره رایگان کنند،تو این وضعیت اقتصادی بد نه تنها مردم تنها گذاشتن بلکه هزینه داروهای کرونا را چندین برابر کردن ،وبیمارستانها هم که تعطیل کردند،بخدا بیمارستانها به مردم جواب نمی‌دهند بخدا حق این مردم این همه ظلم نبود،،،،مردم فقط خدا را دارند واین کافیست

  • کاربر ناشناس
    0

    من که تو خانواده خودم و همسرم هر اتفاقی میفته من مقصرم کرونا را هم من گردن می گیرم بابا من مقصرم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خخخخخخخخ بیچاره

  • حمید
    0

    مردم. ما از یک طرف موش آزمایشگاهی داروهای بهداشت جهانی شدیم. ازطرف دیگر دولت با تزلزل در تصمیم گیری و عدم قاطعیت در کنترل شیوع بیماری و از طرف دیگر تحریم دارو و تحریم اقتصادی شدیم. اگر اینطور پیش برود خدا داند چه فاجعه ای برای ملت در پیش است....... مردم خودتان بفکر جان خودتان باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها