ورود احمدی نژاد به انتخابات


10 آبان 1399 - 16:57
5f9d665a32b8e_2020-10-31_16-57
شنیده شده اخیرا محمود احمدی نژاد در جمع برخی از یاران خود اینگونه مطرح کرده که حتما برای انتخابات 1400 فعالیت جدی انتخاباتی خواهد داشت و باید وی و اطرافیانش تا انتخابات فضا را به دست بگیرند.

احمدی نژاد در ادامه افزوده است که وی حتما به عنوان کاندیدا در رقابت ها ثبت نام و شرکت خواهد کرد.

وی اذعان داشت که می داند در صورت اعلام کاندیداتوری شورای نگهبان او را تایید صلاحیت نخواهد کرد اما این رد صلاحیت می تواند در پیشبرد برنامه های انتخاباتی کمک حال جریان احمدی نژاد باشد.

شنیده شده اخیرا محمود احمدی نژاد در جمع برخی از یاران خود اینگونه مطرح کرده که حتما برای انتخابات 1400 فعالیت جدی انتخاباتی خواهد داشت و باید وی و اطرافیانش تا انتخابات فضا را به دست بگیرند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9d665a32b8e_2020-10-31_16-57
10 آبان 1399 - 16:57

احمدی نژاد در ادامه افزوده است که وی حتما به عنوان کاندیدا در رقابت ها ثبت نام و شرکت خواهد کرد.

وی اذعان داشت که می داند در صورت اعلام کاندیداتوری شورای نگهبان او را تایید صلاحیت نخواهد کرد اما این رد صلاحیت می تواند در پیشبرد برنامه های انتخاباتی کمک حال جریان احمدی نژاد باشد.

منبع: کانال سایه نویس

66

نظرات 51
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سید عمادالدین خاتمی 0 0 پاسخ 1399/8/12 -12:08

تنها من میتونم. کارهای منو نگاه کنید.ببینید چه خدمتی کردم

احمدی 0 0 پاسخ 1399/8/12 -10:50

بنظر من تمام سلایق باید حضور فعال داشته باشند تا مردم قدرت انتخاب داشته باشند ویا اینکه تها کسانی حق نامزدی داشته باشند که دریکی از جریان ها سیاسی عضویت داشته و آن جریان عواقب کار نامزد معرفی شده را بپذیرد وپاسخگو باشد

ایرانی 1399/8/12 -12:09

حاجی جون تنها سلایق موافق تایید صلاحیت میشوند

ازادی وطن 1 1 پاسخ 1399/8/11 -17:41

چه مبلغی بهت پیشنادکردن بیای بازارگرمی کنی توکه مگفتی شرکت نمیکنی چون میدونی چه گندی زدی بااو دروغ هات برای راجمع کردن مردم راسرکوب کردی بعدش گفتی مردم خاروخاشاکند برواقابروجایی افتابی نشو پرو حیاکن خجالت بکش ونیشتوببند بی عارودرد

سادات 1 4 پاسخ 1399/8/11 -13:35

احمدی نژاد تو در اذهان مردم دیگر لیاقت نداری بیش از این خودت را خراب نکن .

reza 1399/8/12 -08:09

مطمئن نباش چون بالای هشتاد درصد رای میاره

شفیع الدین پور مطلوب 0 2 پاسخ 1399/8/11 -12:02

اینکه شخصی حرفی بزند از روی محافظه کاری نه صحت دارد یا نه منطقی است لکن از باب جدیت می پردازیم که شمااگر این همه مدافع وجدی هستید چرا منکرید بر این ورود مگر چیزی از دست می دهید با این موضوع.این افراد این اشخاص تاکی با این رفتار ادامه مید هند.او که عذر خواهی کرد از همه پس چیست این عناد ولجاجت با یک مرد خدایی وعارف .ما باید در شتاب وکوران پی اصل واصالت فرد وانقلابی گری باشیم نه تجملگرایی.عرفان وشناخت حق در لوای کوران سختی ها ومشقات است که برای آقایانی که اشرافی گر هستند سخت.اکابر نیست کشور اداره کردن وپایین وبالا رفتن ها از نرده بان امتحان حق.درد مردم راکشیدن وچشیدن بی زحمت میسر نمی شود مرد خسته هاست او وزحماتش به بار نشست مع ذالک چه کردند.الا ایهاله باید تلاش کنیم در مشتی خاک فرو رود چوب ندانم کاری نخوریم.الاحقر شیخ شفیع الدین پور مطلوب

رضا 3 5 پاسخ 1399/8/11 -10:14

به نظرمن باتوجه به پیشرفت های زیادی که درعلوم پزشکی شده حتی مریضی مزمن آقای احمدی نژادهم قابل معالجه هست منتهابایدپزشک حاذق وکاربلدراپیداکردومریض راتاقبل اینک حالش وخیم ترنشده پیشش ببرند .

عرفان 5 3 پاسخ 1399/8/11 -10:12

خوش آمدی مرد آرزو هاااا

کاظم 4 3 پاسخ 1399/8/11 -09:16

متاسفم برای کسانیکه دل به احمدی نژادی بستند که ادبیات سیاسی و تاملش با دنیا صفره و فردی بی درایته. دقیقادر زمانیکه بالاترین درامد نفتی رو داشتیم و این درامدها باید جهت ابادانی و شکوفایی تولید و ... مملکت استفاده میشد .به ناکجا اباد رفت و استارت گرانی ها تو زمان اون خوردو از زمان اون اقتصادمون رو به ورشکستگی رفت فقط میدونم آزموده را آزمودن خطاست.

بیتا 7 7 پاسخ 1399/8/11 -08:45

همه مردم میگن فقط احمدی نژاد همه میگن خدا پدرشو بیامرزه ایشالله که بیاد وبشه یارانمون را زیاد کنه کمتر بده بخورن دولتی ها

مهدی اینالو 7 6 پاسخ 1399/8/11 -08:29

احمدی نژاد کارهای بزرگی انجام داد ولی....البته خاتمی بزرگ نیست چون دولت فعلی همان کارهای خاتمی رو انجم میده منفعلانه

کاربر ناشناس 6 7 پاسخ 1399/8/11 -08:28

زنده باد احمدی نژاد محبوب مردم

مهرداد سربندی 5 7 پاسخ 1399/8/11 -06:04

بله آقا محمود شما حق دارید . مگه شما از ترامپ کمتر هستی؟ نه والله بلکه اندکی هم بیشتر هستی. چطور ترامپ می تونه بگه اگه رای نیاورم امریکا به آشوب کشیده می شه .چرا شما نتوانی بگی رد صلاحیتت موجب رای بیشتر برای همدستانت می شود. تازه شما هاله نور هم داری و هزار سوم هم هستی و یارانه 45 تومانی را هم از یارانه 50 تومانی کروبی کپی زدی که این ویژگی ها را ترامپ ندارد. من مطمئن هستم وقتی رد صلاحیت شوی هیچکس سئوال نمی کند مگه آقا محمود اصلا صلاحیت داشت که حالا رد شده باشد. باور کنید همه چیز طبق پیش بینی های شما اتفاق خواهد افتاد. به محض آنکه رد صلاحیت شوید 13 میلیون به خیابان می آیند شعار می دهند ما محمودمان را می خواهیم. محمود ما کو؟ شورای نگهبان هم اطلاعیه میدهد بی کی بی کی سوگند که ما نبردیم. حتی شاید چند نفر هم از تجار سوآپ از درد فراغ شما سکته اول و دوم را با هم بزنند و دست به دامن پدر معنویتان بشوند. خدا به خیر کند چه شود.

محمود 16 12 پاسخ 1399/8/11 -02:58

اگر احمدی نژاد بجا روحانی رئیس جمهور بود.دلار ۱۰۰تومان هم بالاتر حتی مردم نون خالی هم نداشتن خجالت هم نمی کشند. چکار کردی تو هشت سال انداز ۲۰۰سال درامد نفتی داشتی . ایران شده مثل یه لاشه مرده و دارند حمله مکنند که بخورنش .۴۲سال غیر از اینکه خوردید ودزید وبردید چکار کردید.مردم خوب خرای هستند .هر کاری میخواید میکنید ولی باید یه روزی جواب این هم طلم وخیانت را بدید.سنگ پاه باید جلو شما زانو بزنه.

قلندر 2 14 پاسخ 1399/8/11 -01:07

از جناح چپ فقط به خاتمی بزرگ اعتقاد دارم و از گروههای دیگر فقط احمدی نژاد.اما فکر نکنید احمدی بیاد همه چی درسته چرا?چون ارباب حلقه ها آمریکا باید تحریم‌ها را بردارد آنگاه باز آقای احمدینژاد میتونه نفت بفروشه و پولدار بشیم بهترین کار تنش زدایی با دنیاست ما در عصر فوق تکنولوژی هستیم متاسفانه با شعارهای بیسواد طلبانه با دنیا سر شاخ میشیم در حالی که شاخمان شکستن.مرگ بر دزدان بیت المال و اختلاسگران بی خدا و طرفداران آنها

مجید 14 4 پاسخ 1399/8/11 -01:04

سلام چرا فقط احمدی نژاد به فکر فقیراه وبیچارگان است

عبدالله 8 12 پاسخ 1399/8/11 -00:30

احمدی نژاد فقط دنبال التهابه یک انسان بیمار وروانی

فاطمه 15 8 پاسخ 1399/8/10 -23:30

احمدی‌نژاد مگه یادت رفته که کشورمااصلا نمیدونستن که گرانی چیه شمااومدین مملکتو به این روز انداختین از بنزین گرفتین تانان....

کاربر ناشناس 1399/8/11 -01:11

برید. دنبال مردی. متل رضا. خان بگردید

هادی 15 9 پاسخ 1399/8/10 -22:22

احمدی نژاد 8سال رییس جمهور بود غیر از گرانی واختلاس وان همه پول نفت معادل 700میلیارد دلار با مردم وسفره مردم چه کار مثبتی کرد ودیگر کشور را با تندروی با کشورها به سوی جنگ می برد وخودسر عمل می کرد وتوجهی به قوانین کشور نداشت این اقا مهره سوخته است

محمدی 1399/8/10 -22:30

مسکن مهرروجادههارونمیبینی آیا؟؟؟؟ خداییی وضعمون ازالان ک بهتربود

علی 1399/8/10 -23:22

واقعا امثال شماها سرتان زیر برف کردید...... بیرونه. آن اقتدار آن دوران احمدی نژاد. الان یک صدومش هم نیست. مملکت رها و نابود کردند. از هسته ای بگیر تا دلار و طلا و معیشت ملت. پول ملی که هیچ.

احمد 13 14 پاسخ 1399/8/10 -21:32

فقط احمدی نژاد و بس. عشق ملت. حامی محرومان و یاور بی خانه مانان.. احمدی نژاد عزیز. نزارند بیاد. خود دانند. از قول مرد طبسی و مملکتشون انشاالله بیاد و این مسولین بی کفایت را بزیر بکشد و به زباله دان تاریخ بیندارد. الان اون دو ریس زیر آب زن نیستند

امیر 17 11 پاسخ 1399/8/10 -21:22

واقعا ریس جمهور زحمت کشی بودن خداحفظشان نماید

متفاوت 13 6 پاسخ 1399/8/10 -20:48

زنده باد هرچی متفاوته.

کاربر ناشناس 4 14 پاسخ 1399/8/10 -20:45

منظورش از کاندیدا شدن اینستکه یارانی پاکدست تر از آن دو دوره قبلی را بمیدان بیاورد، خدا را چه دیدی یک ۷۵۰ میلیارد دیگر برسد.

فرهاد 20 12 پاسخ 1399/8/10 -20:45

داش احمدی نژاد وعده دیدار 1400اما خائنین بشما اجازه نمیدن اما اون خداوند بزرگ عدالت را اجرا خواهند کرد پس بیا همه منتظرن

مجید 21 8 پاسخ 1399/8/10 -20:23

آقای احمدینژاد شما هم سیاست امیر کبیر را پیشه کن وبه ملت خدمت کن دیگه شورای نگهبان ودیگر آقایان که از ناصر الدین شاه بدتر نیستند به خاطر مردم بعضی جاها تقیه کن تا تائید ت کنند ۱۴۰۰ با احمدی نژادی متفاوت.

کاربر ناشناس 18 7 پاسخ 1399/8/10 -20:20

خالوبیازودترمردم روزی چهارصدنفرکفن پیچ میشونندچرا چگونه دردی شدکه دواندارد کل ایران عزادارنند

ی ط 7 6 پاسخ 1399/8/10 -20:07

ما میگیم بر فرض ترامپ رای بیاره بر فرض شما رد صلاحیت نشی برفرض مردم هم یک روز ساده لو بشن یا تو هاله نو ببینی و بلاخره مثلا ابر باد مه خورشید..... رای بیاری. چی میشه ! ترامپ آمریکا با ترامپ ایران چه شود !

سعید 1399/8/10 -20:52

منفی در منفی میشود مثبت.

ی ط 10 16 پاسخ 1399/8/10 -19:57

خیلی بد می خندی. اگه رد صلاحیت نشی رای بیار نیستی.البته یه عده عوام بشمارای میدن. آن موقعی که پول ما ارزش داشت نفت بالای صد دلار میفروختی گرانی بیداد میکرد.حالا گرانی خیلی هست ولی نفت با قیمت ۴۰دلار هم نمی توانند بفروشیم.اگه حالا تو رئیس جمهور بودی که......

کاربر ناشناس 9 6 پاسخ 1399/8/10 -19:38

همه شماها جم کنید بروید

کاربر ناشناس 11 4 پاسخ 1399/8/10 -19:35

بروید بند خدا ایران ویران کردین این همه سیاست اینها هست ان خوب این بد بروید دست از ملت ایران بردارید شماها دویست نفر هستید ایران را خوردین حالا می خاهند ملت را پای سندوق ری ببرنند دیگر بیدار شدیم مگر بمیریم

ناشناس 18 10 پاسخ 1399/8/10 -19:08

دکتر احمدی نژاد اگر کا ندید شود با رای بالا ر یس جمهور می شود از هر کا ندیدی حما یت کند ر یس جمهور می شود

من یه جوان انقلابی هستم 6 19 پاسخ 1399/8/10 -19:04

سوال چراچهارسال دوم مثل روحانی مملکت رابه گرانی کشیدی از ولایت فاصله گرفتی .بعدازریاست جمهوری صبر وبصیرت سیاسی نداشتی .وخیلی چیزهای دیگر.....حیف احمدنژاد فاسدشد.

آزاده 1399/8/10 -20:31

تو انقلابی هستی ؟ انقلاب یعنی چی ؟

متفاوت 1399/8/10 -21:41

انقلابی یعنی کسی که صبر براش معنی نداره.شما اصول گراهستید.

کاربر ناشناس 19 7 پاسخ 1399/8/10 -18:40

شصت درصدمردم پشتت هستنندبیودل بزن دریا بیخیال شورای نگهبان

سعید 1399/8/10 -20:54

70 درصد

فاضل 1399/8/10 -22:13

62.5%

کاربر ناشناس 17 3 پاسخ 1399/8/10 -18:38

تاتابیوازگشنگی وقحطی وگرانی مردمت مردنت فقط خو دت

کاربر ناشناس 1399/8/10 -20:56

آقای احمدی نژاد قطعا اگر تائید صلاحیت شود توسط شورای محترم نگهبان، با رای ۳۰ میلیونی ریس جمهور خواهد شد درخرداد۱۴۰۰،ایشان در دوران خدمتش به عنوان ریس جمهور به فقیران و محرومان خیلی خیلی رسیدگی کردند.

کاربر ناشناس 1399/8/10 -20:57

آقای احمدی نژاد قطعا اگر تائید صلاحایت شود توسط شورای محترم نگهبان، با رای ۳۰ میلیونی ریس جمهور خواهد شد درخرداد۱۴۰۰

مرتضی 23 4 پاسخ 1399/8/10 -17:52

قهرمان دکتر احمدی نژاد !!!!انشاالله سال 1400 ریس جمهور باشد

روح 23 3 پاسخ 1399/8/10 -17:36

تنها کور سوی امید ایران

ف 23 4 پاسخ 1399/8/10 -17:34

دمت گرم. ايشالا كه تاييد صلاحيت هم ميشي!!!

کاربر ناشناس 1399/8/10 -18:31

جانم فدای احمدی قهرمان ایران