نماینده خلخال:

هدف مجلس همکاری با رئیس جمهور برای حل مشکلات است

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس به دنبال تقابل و توهین به رئیس جمهور نبوده و هدف نمایندگان تعامل با دولت برای حل مشکلات است.

هدف مجلس همکاری با رئیس جمهور برای حل مشکلات است

سید غنی نظری خانقاه در اخطاری با استناد به اصل ۱۲۲ قانون اساسی در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: براساس این اصل قانون اساسی، رئیس جمهور با توجه به وظایف و اختیاراتی که دارد باید در برابر ملت پاسخگو باشد. بنده از همین جا به آقای رئیس جمهور اعلام می‌کنم که مجلس علاقه مند همکاری با ایشان است و قصد ما تقابل و توهین به رئیس جمهور نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس خواستار گفت وگو و تفاهم با رئیس جمهور و دولت برای حل مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان است. ما انتظار داریم تا آقای رئیس جمهور در مجلس حاضر شده و در خصوص مشکلات با نمایندگان صحبت کند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور مجلس را یار خود بداند نه بار خود. مجلس به دنبال همکاری با سایر قوا برای حل مشکلات مردم است همه ما باید دست به دست هم دهیم تا راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات پیدا شود. ما انتظار داریم آقای رئیس جمهور مشکلات را در مجلس مطرح کند نه در جلسه سران قوا. ما به دنبال همکاری بیشتر با دولت هستیم.

نظری در پایان تاکید کرد: دعواهای سیاسی و جناحی مردم را خسته کرده است و همه ما که مدعی سرباز رهبر هستیم باید در عمل نیز دست به دست همه داده تا مشکلات را حل کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    یعنی آقای محترم همکاران شمادرمجلس بااین فحش وناسزاوهتک حرمت های حرام ونارواکه به رئیس جمهورووزیران نثارکردنددرحال تعامل هستید عمو یامعنی تعامل نمی دانی یافحش تاحالا نشنیدی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها