ترامپ کیست و ۴ سال قبل چطور برنده انتخابات شد؟

چهار سال پیش دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و شگفتی آفرید‌. اما امروز او در آستانه اخراج از کاخ سفید قرار دارد.

ترامپ کیست و ۴ سال قبل چطور برنده انتخابات شد؟

مصطفی انتظاری هروی در کتاب "پدیده هشتم نوامبر" نگاهی انداخته است به پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶.

مصطفی انتظاری هروی نویسنده این کتاب دکترای علوم سیاسی دارد و به عنوان یک روزنامه‌نگار، در این کتاب نگاهی به ساختار انتخاباتی ایالات متحده و جزئیات رقابت ترامپ و کلینتون انداخته است.

او که مدرس علوم سیاسی در دانشگاه است، در کتاب خود به زمینه‌های پیروزی ترامپ در انتخابات دوره قبل پرداخته که مرور آن در شب انتخابات ۲۰۲۰ خالی از لطف نیست.

پی‌دی‌اف این کتاب که اطلاعاتی جذاب از ساختار سیاسی آمریکا در خود دارد را می توانید در فایلی که در ادامه می‌آید، بخوانید.

ketab padide hashtom november

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمدسپاه منصوری
    0

    نژادپرستی و ترور ناجوانمردانه قاسم سلیمانی عاملان شکست ترامپ بود...

  • عاشقتم خدا
    0

    باسلام فکر میکردم که یک نشریه آزاد و طرفدار حقوق ملت ایران هستید و آزادی بیان در هر زمینه ای هست اما متاسفانه دیشب با یک اعلام نظر که در اکثر روزنامه ها و سایت ها و کانالهای اجتماعی گفته شده و موضوع واضح و روشنی برای همه ی ملت ایران عزیزمان است و اکثرا اینگونه اظهار نظرهای هر از گاهی از طرف مسعولین یا اساتیدمحترم دانشگاه یا نویسنده و ... میشود و موضوع دیگر لوث و بی اعتبار شده میگویند من هم نظرم را در کامنت زیرش دادم که بلافاصله بلاک شدم اصلا مهم نیست شدم که شدم تا بخواهید از این کانالهای خبری زیاد است چنان آش دهن سوزی نیستید خبرهایتان در مقایسه با خبرگزاریهای دیگر که شما همیشه عقب بودیید و هستید و معلوم شد که دست در کدام کیسه دارید و از منافع تان ترسیدیدکه آنهم نظر مهم و شاقی نبود خیلی عامیانه که در کوچه و بازارمیگویند منهم جایی که باید فقط تعریف و تمجید و کف هورا باشد نیستم. آنهم مهم نیست چون به اندازه کافی دور و بری دارید. پس نگویید نظر بدهید بگویید تایید کنید و تملق بگویید تا ما هم راضی باشیم تا بلاکتان نکنیم. باشید تا صبح دولتتان بدمد همچنان. فقط متاسفم برای خودم همین و امثال خودم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها