بازدید شهردار و ائمه جماعت اهواز از پروژه های در دست اقدام شهرداری اهواز

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: شان همه ی ما مسئولین نوکری مردم و مستضعفین و خصوصا مردم خوب خوزستان و اهواز است که دین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

بازدید شهردار و ائمه جماعت اهواز از پروژه های در دست اقدام شهرداری اهواز

موسی شاعری شهردار اهواز در بازدیدی سه ساعته به همراه حجت الاسلام جلیل علی نژاد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ائمه جماعات اهواز و برخی از مسئولین حوزه های علمیه ، فعالان فرهنگی اهواز و حجت الاسلام جزایری معاون فرهنگی شهردار از پروژه های در دست اقدام شهرداری دیدن کردند.

حجت الاسلام علی نژاد در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پربرکت پیامبر اکرم صلی الله و هفته وحدت گفت: مشاهده این تکاپو و فعال بودن پروژه ها در سطح شهر باعث خوشحالی است و این فعالیت جهادی جناب شهردار و مجموعه شهرداری اهواز مایه امیدواری است.

وی افزود: از شهردار محترم، معاونین ایشان و اعضای شورای شهر تشکر می کنم که اگر کمک و همیاری این عزیزان نبود کارها به این شکل انجام نمی شد.

شیخ علی نژاد ادامه داد: بعنوان یک شهروند اهوازی از این تلاش ها و کارهایی که در حال انجام است بسیار خرسندیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: البته حق مردم اهواز بیش ازاینهاست و امیدواریم هرچه زودتر و سریعتر شاهد افتتاح این پروژه های وسیع که در سطح شهر در حال انجام است باشیم.خصوصا با این نوید خوشی که داده شده و ورود قرارگاه خاتم الانبیا در مناطق محروم که کارهای مطالعاتی برخی پروژه ها را انجام داده اند و امیدواریم در آن مناطق هم کارها هرچه سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: شان همه ی ما مسئولین نوکری مردم و مستضعفین و خصوصا مردم خوب خوزستان و اهواز است که دین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان عنوان کرد: امیدواریم خدا به حق پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام به مسئولین شهرداری توفیق عنایت کند و شاهد رشد و شکوفایی شهر و خدمت هرچه بیشتر آنان به مردم باشیم.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها