نماینده مردم تبریز:

معیشت مردم در حاشیه‌شهر و بافت فرسوده آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به معیشت مردم در حاشیه‌شهر و بافت فرسوده توجه ویژه ای شود.

معیشت مردم در حاشیه‌شهر و بافت فرسوده آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گیرد

علیرضا منادی روز یکشنبه در جلسه‌ی شورای شهر تبریز با بیان اینکه شورای شهر تبریز اعضای فرهیخته ای دارد و نمایندگان شورای شهر پایلوت نماینده مجلس هستند، گفت: پیشنهادم این است جلساتی که در شورا برگزار می شود در ماه یک بار با حضور نمایندگان مجلس برگزار شود تا مشکلات و معضلات شهری در این راستا به جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: در خصوص حاشیه نشینی و بافت فرسوده نیز باید خود مسئولان وارد عمل شده و در ساخت و ساز نظارت داشته باشند در این صورت جلوی فساد گرفته می شود. درحال حاضر معیشت مردم در حاشیه شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در رابطه با کرونا نیز گفت: باید برای مقابله با ویروس کرونا سعی کنیم تصمیمات و تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم، از نظر فرهنگ سازی کرونا زندگی همه را تغییر داده و باید با رعایت پروتکل ها از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتخابات آمریکا نیز اظهارکرد: نظام سرمایه داری یک نظام بی رحمی است که ۴سال تمام امریکا با تمام بی رحمی معضلات فراوانی را در دنیا ایجاد کرد اما آمریکایی ها این را بدانند که نمی توانند ضربه ای به ایران وارد کنند چون که مردم با اتحاد زیر فشار های اقتصادی نشان دادند که مشکلات را می‌توانند حل کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها