مجموعه نمایشی ملکه گدایان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

ملکه گدایان نام جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که در سال 1399 و به کارگردان حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی در حال ساخت و فیلمبرداری است.

مجموعه نمایشی ملکه گدایان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

این سریال در ژانر ملودرام معمایی است و در دو فصل 15 قسمتی تولید خواهد شد و طبق پیش بینی ها قرار است از اول سال بعد در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

حسین سهیلی زاده کارگردان اهوازی و متولد سال 1343 این مجموعه نمایشی قبل از این سریال، مجموعه نمایشی مانکن را کارگردانی کرده بود که این سریال نیز در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

خلاصه داستان سریال خانگی ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما.

نگارش فیلمنامه این سریال ۳۰ قسمتی به صورت مشترک بر عهده حامد افضلی و امین محمودی بوده است، حامد افضلی نویسندگی فیلم و سریال های تلویزیونی نظیر: «سمفونی نهم»، «از یادها رفته» ، «زاویه هفتم»، «داستان ما قصه تو» را در کارنامه دارد و امین محمودی دیگر نویسنده جوان ۳۰ ساله این سریال برای نخستین بار به عنوان نویسنده یک سریال در شبکه نمایش خانگی ظاهر می شود.

بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری
رویا نونهالی
پانته‌آ بهرام
فرزاد فرزین
محمدرضا غفاری
آرمان درویش
رضا بهبودی
الهام کردا
سولماز غنی
یسنا میرطهماسب
علی اوجی
بهشاد شریفیان
مریم سرمدی

حسین سهیلی زاده نقش اول بازیگر زن این سریال را به باران کوثری داده است.

بیوگرافی بازیگر نقش اول این سریال (باران کوثری) به شرح زیر است

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است

وی فرزند رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

سایر عوامل این سریال

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر تولید: علیرضا محمدی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی ، تصویربردار پشت صحنه : امیرژوبین و مشاور رسانه ای: آیدین نادری.

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها