ثبت ۱۵ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۱۵ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه خبر داد.

ثبت ۱۵ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در کرمانشاه

مهدی محمدی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۱۱۵ مورد مثبت مبتلا به در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به هفت هزار و ۸۰۱ نفر رسید و هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۲۰ بیمار مربوط به در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۵ نفر است که از این تعداد چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: چهار مورد از فوت شدگان شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان اسلام آباد غرب است و در شهرستان‌های سنقر و گیلانغرب هر کدام ۲ نفر و از شهرستان‌های هرسین، صحنه و ثلاث باباجانی یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۹۹۶ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۹ هزار و ۷۷۱ نفر بستری و ۱۷ هزار و ۵۷۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۸۴ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها