جاده‌های مازندران لغزنده است

مرکز مدیریت راه‌های مازندران از بارش برف در محور کندوان ، هراز و سوادکوه خبر داد و اعلام کرد که سطح جاده در این محورها بسیار لغزنده است.

جاده‌های مازندران لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در گفتگوی خبری بابیان اینکه از ساعت ۱۳ دیروز بارش برف در ارتفاعات جاده‌های کوهستانی استان آغازشده است و همچنان ادامه دارد، گفت: در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت متناوب شاهد بارش برف هستیم.

نجفی افزود: راهداران در مسیر‌های برف گیر در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی مسیر هستند و هم‌اکنون آمد و شد خودرو‌ها در این محور‌های برفی به کندی و با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: بارش برف در محدوده گردنه گدوک محور فیروزکوه مشاهده می‌شود و در محدوده این گردنه با مه غلیظ همراه است که سبب کندی حرکت خودروها شده است.

نجفی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مازندران مبنی برافزایش بارندگی و برودت دما تا بامداد روز جمعه، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده‌های استان به خصوص جاده‌های کوهستانی رانندگی کرده و حتماً خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه است تا اوایل روز جمعه در این استان ادامه دارد، اما در ساعات بعدازظهر امروز شدت این سامانه بیشتر است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها