روزه سکوت وزیر راه شکست؟/ برخی جریانات سودجو برای کاهش قیمت مسکن ‌‌سرسختی نشان می‌دهند

وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر لزوم کاهش قیمت مسکن با کاهش نرخ ارز گفت: برخی جریانات سودجو برای کاهش قیمت مسکن ‌‌سرسختی نشان می‌دهند.

روزه سکوت وزیر راه شکست؟/ برخی جریانات سودجو برای کاهش قیمت مسکن ‌‌سرسختی نشان می‌دهند

محمد اسلامی در پاسخ به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و پیش‌بینی در مورد قیمت آن در کشور اظهار کرد: بازار کشور ما متاثر از تهاجم جنگ اقتصادی بی دلیل شاهد افزایش قیمت ارز بود و در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت ارز بودیم اما برخی جریانات سودجو در این زمینه سرسختی نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه همانطور که بی‌دلیل قیمت ارز و به طبع آن قیمت مسکن افزایش پیدا کرده، با کاهش قیمت دلار قیمت مسکن نیز باید کاهش پیدا کند، افزود: قیمت مسکن باید کاهش پیدا کند چراکه تحولات در قیمت ارز باعث شد تا معاملات و معادلات در تمامی حوزه‌ها به هم بریزد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد با کاهش قیمت ارز، قیمت مسکن به همان قیمت سابق باشد، ابراز کرد: بر اساس تاکیدات ریاست جمهور نباید نهاده‌های تولیدی در گمرک بماند و بر همین اساس لازم است تا این قطعات با سرعت به منظور رونق در بخش تولید از گمرک ترخیص شوند.

روز گذشته محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به منظور کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح پروژه 50 واحدی خیرساز، بازدید از برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در منطقه و افتتاح قطعه دوم محور بادرود - کاشان در معیت هیئت همراه به منطقه کاشان سفر کرده بود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بی نام
    0

    خدا لعنت کند کسی که نمی گدارد قیمت ارز ومسکن وغیره کاهش یابد هرکی باشد الهی خود وخانواده اش خیر نبینند وان دنیا جواب بدهند وسود ان برای خود وخانواده اش خرام وازگوشت سگ نجس تر باشد

  • علی
    0

    مرد باشید به مردم نعرفی کنید تا ملت بدانند چه اشخاصی دارند خون ملت را میمکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها