رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جریان نفوذی در حوزه های علمیه باید شناسایی شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تفکر ضدانقلاب در حوزه‌های علمیه گفت: قم خواستگاه انقلاب است و امروز گروهی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های مقاومت دراین شهر هستند.

جریان نفوذی در حوزه های علمیه باید شناسایی شود

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر جمعه در مراسم رونمایی از کتاب «تحلیل و بررسی پیشران‌های آنتی‌تز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه و راهکارهای مقابله» با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تفکر ضدیت با انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه گفت: شهر قم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جریانات ضد انقلاب مقابله کرده و امروز گروهی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های مقاومت در این شهر مقدس هستند.

وی افزود: همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم و هر کس باید به اندازه توان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی تلاش و برای اعتلای نظام اسلامی گام بردارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط موجود کشور و فرصت‌های به وجود آمده گفت: شرایط امروز کشور حساس و مهم است و باید با روحیه انقلابی. جهادی برای دفاع از انقلاب اسلامی محور سازی کرد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حمید
    0

    شماها مدیون انقلاب هستید چون از دوچرخه سواری حالا رسیدید به خودروی لوکس با راننده و ..... ما عموم مردم مدیون نیستیم طلبکاریم چون انقلاب کردیم حل و روزمون بهتر بشه بدتر شد

  • عطا
    0

    به گمان .....خودت نفوذی هستی

  • عباس
    0

    حالا جواب حسن بده چون حسن بی ابرو ابروش بردی ...دادگاه حسن شکایت کرده خود دانی با اون امضایی که درمجلس جمع کردی حسن استیضاح کنی

  • حمید
    0

    نمیدونم خبر فوری چه علاقه ای به این آقا داره، تنها جایی که از ایشون خبر میاد همینجا...

  • مری
    0

    جریان نفوذی چیه نودتون ماشا همگی نفوذی هستید

  • ش
    0

    فکر کنم کار انگلیس باشه . احتمالا کار خودشه!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها