وضعیت کرمانشاه بسیار نگران کننده است

استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت استان به لحاظ آمار مبتلایان و روند افزایشی تعداد فوتی‌های کرونا بسیار نگران کننده است و عبور از این بحران نیازمند مشارکت جدی مردم است.

وضعیت کرمانشاه بسیار نگران کننده است

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا اظهار داشت: وزارت بهداشت در نشست امروز ستاد ملی کرونا، با توجه به شرایط موجود اعمال یک مجموعه گسترده از محدودیت های جدید را در قالب یک مصوبه پیشنهاد کرد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه محدودیت های در نظر گرفته شده برای گروه‌های چهارگانه مشاغل بر اساس وضعیت نارنجی و یا قرمز بودن شهرها اعمال می شود. البته خدمات دهی مشاغل گروه یک به دلیل ضرورت آنها همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این نشست مقرر شد این مصوبه توسط سازمان امور استخدامی و قرارگاه مبارزه با کرونا بررسی شود و تا پنجشنبه نظر نهایی را اعلام کنند تا از شنبه در سراسر کشور اجرایی شود.

وی گفت: ستاد استانی کرونا نیز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و در این روز وضعیت شهرستانها تعیین خواهد شد و بر اساس آن محدودیت ها اعمال می‌گردد.

بازوند خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت استان کرمانشاه بسیار حاد است و بجز شهرستان دالاهو بقیه شهرستانها در وضعیت قرمز و بحرانی به سر می برند.

وی هشدار داد: اگر مردم رعایت نکنند استان گرفتار یک بحران بسیار حاد خواهد شد و مجبوریم تعطیلی های گسترده ای را اعمال کنیم.

مدیر ارشد استان ادامه داد: دیروز(23 آبان) در استان کرمانشاه ۱۹ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند که یک آمار بی سابقه و وحشتناک است.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز برخی پروتکل ها را رعایت نمی کنند و در مراسم شرکت می کنند. عاجزانه از مردم خواهش می کنیم برای نجات جان عزیزانشان پروتکل ها را رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: در طول این یک هفته از طریق رسانه ها و صداوسیما در مورد ابعاد محدودیت های احتمالی هفته آینده و گروه های شغلی اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت تا افراد از ممنوعیت هایی که متوجه رسته شغلی آنهاست، مطلع شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها