متن ارسالی یکی از نزدیکان تیمسار دادبین برای خبرفوری

حقیقت ماجرای خانه اجاره ای فرمانده اسبق نیروی زمینی


24 آبان 1399 - 19:21
5faffd0d0462e_2020-11-14_19-21
بنده یکی از همرزمان قدیمی و دوست صمیمی امیر خوشنام ارتش تیمسار دادبین هستم. بر خود واجب دانستم به عنوان یک ارتشی مطلع روشنگری کنم.

امیر دادبین در همان دوران پرافتخار فرماندهی نیروی زمینی از امتیاز تامین و خرید خانه شخصی در ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند که با روحیات مردم داری که از ایشان سراغ داشتم خیلی نتوانستم از کم و کیف چگونگی استفاده از منزل مورد نظر مطلع شوم و واقعا به این نتیجه نرسیدم که از ملک مورد نظر چه بهره‌برداری کردند.

موضوع اجاره خانه را شخصا از مسئول منازل سازمانی ستاد نیروی زمینی پیگیری کردم و مطمئن شدم هیچ گونه اخطار و الزامی برای تخلیه منزل سازمانی صادر نشده است و ایشان خودشان داوطلبانه و با دانستن آیین نامه های استفاده از منازل سازمانی بعد از بازنشستگی و برای استفاده دیگر همرزمان خود چند بار درخواست واگذاری منزل سازمانی در اختیار را داشته اند. البته این هم امری بدیهی و رایج است که مسئولان و کارکنان بعد از خدمت سی ساله و یا انتقال ، نسبت به تخلیه منازل سازمانی اقدام می کنند .

به عنوان کهنه سرباز میهن تقاضا دارم این متن را منتشر کنید تا هم شان و جایگاه قهرمانان وطن کوچک شمرده نشود و هم کسانی که از موضوع بی اطلاع هستند تصور بی مهری ارتش نسبت به یکی از فرماندهان دفاع مقدس و شائبه نداشتن منزل شخصی در زمان خدمت در ارتش ، ناخواسته تقویت نشود

درود بر بزرگمردان بی ادعای ایران عزیز و ارتش قهرمان مرد پرور

بنده یکی از همرزمان قدیمی و دوست صمیمی امیر خوشنام ارتش تیمسار دادبین هستم. بر خود واجب دانستم به عنوان یک ارتشی مطلع روشنگری کنم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5faffd0d0462e_2020-11-14_19-21
24 آبان 1399 - 19:21

امیر دادبین در همان دوران پرافتخار فرماندهی نیروی زمینی از امتیاز تامین و خرید خانه شخصی در ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند که با روحیات مردم داری که از ایشان سراغ داشتم خیلی نتوانستم از کم و کیف چگونگی استفاده از منزل مورد نظر مطلع شوم و واقعا به این نتیجه نرسیدم که از ملک مورد نظر چه بهره‌برداری کردند.

موضوع اجاره خانه را شخصا از مسئول منازل سازمانی ستاد نیروی زمینی پیگیری کردم و مطمئن شدم هیچ گونه اخطار و الزامی برای تخلیه منزل سازمانی صادر نشده است و ایشان خودشان داوطلبانه و با دانستن آیین نامه های استفاده از منازل سازمانی بعد از بازنشستگی و برای استفاده دیگر همرزمان خود چند بار درخواست واگذاری منزل سازمانی در اختیار را داشته اند. البته این هم امری بدیهی و رایج است که مسئولان و کارکنان بعد از خدمت سی ساله و یا انتقال ، نسبت به تخلیه منازل سازمانی اقدام می کنند .

به عنوان کهنه سرباز میهن تقاضا دارم این متن را منتشر کنید تا هم شان و جایگاه قهرمانان وطن کوچک شمرده نشود و هم کسانی که از موضوع بی اطلاع هستند تصور بی مهری ارتش نسبت به یکی از فرماندهان دفاع مقدس و شائبه نداشتن منزل شخصی در زمان خدمت در ارتش ، ناخواسته تقویت نشود

درود بر بزرگمردان بی ادعای ایران عزیز و ارتش قهرمان مرد پرور

منبع: خبر فوری

70

نظرات 24
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محسن ارژنگی 0 0 پاسخ 1399/9/12 -08:29

بنام خدا خدمت استاد عزیزم تیمسار سرتیپ احمد دادبین سلام عرض میکنم و از راه دور ادای احترام بنده را بپذیرید که اگه توفیق دیدار حضرتعالی را داشتم دست شمارا میبوسیدم. بنده دانشجوی وظیفه بودم که دور تخصصی پیاده را در دانشگاه پیاده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران-شیراز تحت عنوان دوره 113 گذراندم که مصادف بود با فرماندهی شایسته جنابعالی بعنوان فرمانده مرکز پیاده و تیمسار پاک مهر بعنوان رئیس دانشگاه. هنوز خدمات و توجه بسیار عالی حضرتعالی را در دفاع از مواضع نیروهای وظیفه را در مقابل برخی از نیروهای کادری(عده ای قلیل) به یاد دارم و شاهدم که چطور به آب و آتش میزدید تا جایگاه دانشجویان حفظ شود چرا که بمعنای واقعی کلمه جوانان را آینده سازان فردای میهن میدانستید. هنوز به یاد دارم که اساتیدی که در دانشگاه پیاده به ما درس میدادند، در خاطرات جنگی خود از رشادت های بی بدیل جنابعالی برای ما میگفتند و حتی گفتند که جنابعالی که ذخیره ای برای کشور و نظام هستید در دوران دفاع مقدس چه رشادت هایی از خود نشان دادید و درجه های تشویقی و مدالهالی افتخار شما را برای ما ذکر میکردند و چطور شد که به احمد بسیجی معروف شدید. بنده هنوز خود را سرباز شما میدانم و آموزه هایی که در چند جلسه کلاس جنابعالی را که در محضر شما بودیم را بیاد دارم و در دوره 18 ماه باقیمانده خدمتم در مرکز 04 آنرا بکار بستم و طوری خدمت کردم که فرمانده مرکز وقتی میخواست مثالی برای نظم و انضباط بزند نام بنده را میبرد. حتی این افتخار نصیبم شد که وقتی بعد از ریاست مرکز پیاده بسمت فرمانده نیرو انخاب شدید در بازدیدی از مرکز 04 در صبح و تشریف فرمایی شما به مهمانسرا(محل اسکان افسران کادر و وظیفه غیر بومی) در عصر همانروز ما را مورد تفقد قرار دادید. اهل گیلانم ولی در شرق کشور(خراسان جنوبی) ساکن هستم. از خدای متعال میخواهم که بشما سلامتی و طول عمر مضاعف عطا بفرماید و شما را برای خانواده محترم و این کشور سلامت بدارد. هر امری داشتید با افتخار خدمت شما هستم. هر جا که بحث سربازی میشود با افتخار میگویم که بنده 24 ماه در ارتش خدمت کردم و هر روز آن برای بنده درس زندگی بوده. ارداتمند و دعاگوی شما:سرباز ولایت.شماره تماس بنده 09155612289

حسن 0 0 پاسخ 1399/9/11 -12:12

ارتش يعني نظم يعني هماهنگي يعني قدرت اصولي و با برنامه توو مملكت ما ارتشيان مورد توجه نيستند

چترباز 0 0 پاسخ 1399/9/11 -10:42

اوفرماندهی بود که باوجوداینکه ارتش بعداز۸سال از جنگ بابیش از۳۰کشوربرگشته بودبزرگترین مانور نظامی رادرخاورمیانه بااستعداد۲۰۰هزار نفردراتوبان قم تهران اجراکردوباعث بالارفتن روحیه پرسنل ومردم شد،،، زنده باشی برای ایران

حسن 0 0 پاسخ 1399/9/5 -16:35

فکر کردی اینجا آمریکاست که فرماندهان ارتشش در بهترن شرایط زندگی کنن؟

امیر سرتیپ ستاد جوکار 0 0 پاسخ 1399/9/5 -12:16

با احترام به امیر سرتیپ دادبین ، امیدوارم روحیه قانونمداری در جهت تخلیه خانه های سازمانی پس از اتمام دوره خدمت قانونی در سایر مسئولین کشور نیز وجود داشته و تقویت شود . و به صورت عملی شاهد این اقدام متعارف باشیم .

تقی 0 0 پاسخ 1399/8/28 -22:14

درودبرشما صادق عزیز

محمود 9 0 پاسخ 1399/8/25 -10:05

دادبین شیر مرد بود وهست

محسن 13 0 پاسخ 1399/8/25 -09:16

درود بر شرفت. من بودم مملكت رو دست همچين آدم حلال خوري ميدادم كه بچرخونه نه اين دوزاريها كه با رنگ بنفش سبز قرمز آلبالويي ميان

ناسناس 0 8 پاسخ 1399/8/25 -09:08

يكي به ميخ زده يكي به نعل

مسعود 17 1 پاسخ 1399/8/25 -09:06

روپیشونیت جای مهرنیست همین برای ما کافیه.

ناشناس 1399/8/25 -10:16

شما هفتاد سال نماز بخون امکان نداره جای مهر روی پیشانیت بیفته. تمام اینهایی که جای مهر روی پیشونیشون افتاده یک مشت دزد چپاولگر هستند که اکثرا ایرانی هم نیستند!!

صادق 12 0 پاسخ 1399/8/25 -08:31

وقتی انسانهای با اصل و نسب و پدر و مادر دار یک مسئولیتی می گیرند خالق اتفاقات نابی در حوزه اخلاق انسانی می شوند که تحسین همه را بر می انگیزد و وقتی یک شخصیت بی اصل و نسب مسئولیت می گیرد نهایتش دزدی و اختلاس و کلاهبرداری است.

عزیزی 8 0 پاسخ 1399/8/25 -07:09

تیمسار دادبین فرمانده دلسوز، فرمانده مهربان،که در اوج مقام و منزلت،ب فکر حل مشکلات و گرفتاری های کارکنان ارتش بود،طرح تشکیل تعاونی های مسکن، و واگذاری وام و زمین ب کارکنان ارتش از حمایت های او بود،واقعا فرمانده تکرار نشدنی...

احمدی 6 2 پاسخ 1399/8/25 -00:01

اگر تحویل منزل سازمانی بعد از اتمام خدمت رایج است ایا همه همکاران این کار انجام‌ میدهند امثال تیمسار دادبین در همه ارکان کشوری به تعد اد انگشتان دست هم نمیرسه تقریبا همه مسولین طلبکار انقلاب هستن

احمد 12 1 پاسخ 1399/8/24 -23:25

تیمسار دادبین در سال ۱۳۷۲ که فرمانده مرکز پیاده شیراز بود تمام کادر ارتش در پادگان مذکور را با ابتکارات که انجام داد خانه دار کرد

سروش 17 1 پاسخ 1399/8/24 -22:38

دورد برشماوسایردلیرمردان ارتش

سرباز وطن 21 4 پاسخ 1399/8/24 -21:40

ارتش فدای ملت.ملت حامی ارتش.ارتش محبوبترین سازمان کشور است.

احمد 12 2 پاسخ 1399/8/24 -20:35

تیمسار دوربین در سال ۱۳۷۲ که فرمانده مرکز پیاده شیراز بود تمام کادر ارتش در پادگان مذکور را با ابتکارات که انجام داد خانه دار کرد

سلیمان محمودی 26 0 پاسخ 1399/8/24 -20:23

درود بر شرفت کسی که لقمه حلال خورده خدا نمیزاره بی خونه بشی فرمانده دلاور اسلام

مستانه 19 0 پاسخ 1399/8/24 -20:19

درقلب ما جاداری امیر

کاربر ناشناس 17 0 پاسخ 1399/8/24 -20:10

نمایندگان ماهم میرونندروی صندلی راحت مینشینندوفامیل درجه یک خودرا استخدام وثروتمندمیکنند مخصوصادرمجلس نهم خیرپدرمردم

ناشناس 1399/8/25 -10:14

نمایندگان مجلس بی هویت ترین و بی پایگاه ترین اقشار جامعه هستند. مفت خوران رانت خوار

ناشناس 33 1 پاسخ 1399/8/24 -19:40

درود برشماکه قانون را رعایت کردید ولی چرا بقیه مسوولان باز نشسته نمی شوندوپست ها دفاتر و منازل در اختیار خود را ترک نمی کنن.

سعیدمهور 35 1 پاسخ 1399/8/24 -19:37

درود برشرفت حلال باشه شیرمادری که خوردی کاش کمی از مسئولین مثله شما فکر مردم بودند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد