موفقیت ۱۰۲ نفر دانش‌آموزان کمیته امداد با کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: ۱۰۲ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور شدند.

موفقیت ۱۰۲ نفر دانش‌آموزان کمیته امداد با کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور

حجت‌الاسلام علی جعفری از موفقیت ۱۰۲ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری خبر داد و افزود: از این تعداد، هفت نفر از دانش‌آموزان، رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور را در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و زبان به دست آورده و در بهترین دانشگاه‌های کشور پذیرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه زیر پنج هزار کنکور سراسری شدند که امیدواریم در رشته‌های مطلوب در دانشگاه‌های سراسر کشور پذیرش شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در کنکور سراسری، تاکید کرد: تهیه کتب کمک آموزشی، ارائه مشاوره و پشتیبانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی کنکور با همکاری مؤسسات برتر کشوری و برگزاری آزمون‌های آمادگی کنکور، از جمله خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان جامعه هدف است.

جعفری با بیان اینکه در کنکور سراسری ۹۹ بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند از خدمات کمیته امداد برای آمادگی کنکور برخوردار شدند، اضافه کرد: برنامه کمیته امداد برای کنکور سال ۱۴۰۰ ارائه خدمات آموزشی و آمادگی کنکور به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت است.

وی در پایان به تشویق دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر کنکور در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان تحت حمایت امداد که رتبه‌های برتر کنکور سراسری را کسب کرده‌اند، کمک‌هزینه خرید لپ‌تاپ یا تبلت تا سقف ۵۰ میلیون ریال دریافت کردند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سلام من مدد جو کمیته هستم بیمار ی خاص از مادرم نگهداری میکردم که بیماری کرونا او را از پا در آورد و فوت شد آیا ۱۰ ملیون به من تعلق میگیرد؟
    0

    خواهش میکنم کمک کنید عمل قلب دارم قلبم باطری احتیاج دارد ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها