توقیف ۱۲ خودرو صفر در یک پارکینگ عمومی کرج

فرمانده انتظامی البرز گفت: نوسان در قیمت ارز سبب شد تا برخی افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بیاورند که با همکاری مردم و پلیس اخلالگران نظم اقتصادی یکی پس از دیگری در چنگ قانون گرفتار می شوند.

توقیف ۱۲ خودرو صفر در یک پارکینگ عمومی کرج

سردار عباسعلی محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق مقادیری سوخت، تعدادی موتورسیکلت، دام زنده، ماینر، لوازم خانگی، دارو و محصولات کشاورزی در این استان کشف شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این کالاهای کشف شده ۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی همچنین به کشف ۱۲ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکاری در کرج اشاره کرد و گفت: این خودروها از یک پارکینگ عمومی در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: این خودروها شامل پراید، پژو۲۰۶، پژو پارس ، کوییک، دنا، لیفان و تویوتا بوده که ارزش ریالی آنها نیز ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است .

وی بیان کرد: با کشف کالای قاچاق و احتکاری ۱۳ نفر دستگیر، ۵۷ دستگاه خودرو توقیف، سه انبار پلمب و ۱۲ پرونده قاچاق در این زمینه تشکیل شده است.

وی یادآورشد: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است که پلیس باجدیت آن را دنبال می کند.

محمدیان بیان کرد: نوسان در قیمت ارز سبب شد تا برخی افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بیاورند که با همکاری مردم و پلیس اخلالگران نظم اقتصادی یکی پس از دیگری در چنگ قانون گرفتار می شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها