اپلیکیشن مسترتیستر در مسیر جهانی شدن

مستر تیستر اولین تیستربین المللی ایران با بیش از یک میلیون و 300 هزار فالُوِر در اینستاگرام، به تازگی اپلیکیشنی راه اندازی کرده است که نوید تحول تازه ای در حوزه غذا هم برای رستوران دارها و هم برای مشتریان است.

اپلیکیشن مسترتیستر در مسیر جهانی شدن

همۀ ما با مشکلِ یافتنِ بهترین رستوران ها با غذای قابل قبول مواجه بوده ایم. این قبیل مشکلات، ایده راه اندازی اپلیکیشنی شده که با رکورد 100 هزار دانلود در سه هفته کارآمدی خود را نشان داده است.

کاربرد این اپلیکیشن رستوران یاب که در سه هفته گذشته به طور میانگین روزانه پنج هزار بار دانلود شده است، اگر از اپلیکشین های موقعیت یاب و یا اپلیکشین های گرفتن تاکسی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

مستر تیستر قابلیت نصب بر روی سیستم های اندروید (Android) و آی.اُ.اس (iOS) را دارد و بانک اطلاعات قابل اعتمادی هم برای رستوران داران و هم برای افرادی است که قصد دارند رستوران مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند.

از نقاط قوت این اپلیکشین می توان به امکان پاسخگویی به پرسش های مختلف کاربران اشاره کرد. علاوه بر رستوران های با کیفیت کلان شهرهایی مانند تهران ، سایر رستوران های کشور و حتی رستوران های بین المللی نیز در آن قابل شناسایی هستند.

مستر تیستر تاکنون اطلاعات بیش از 1000 رستوران را گردآوری کرده و 300 رستوران بنام و معتبر کشور نیز در دو هفته اخیر نسبت به عضویت در این اپلیکیشن رستوران یاب اقدام کرده اند.

رستوران ها با عضویت در این اپلیکیشن می توانند در جستجوها دیده شوند. امکان عضویت رستوران ها از طریق تماس با شماره 02171198 امکان پذیر است.

کاربران نیز می توانند در هر نقطه ای که هستند نزدیک ترین رستوران مورد نظر خود و یا رستوران های مناطق دیگر را بیابند.

از دیگر امکاناتی که در این اپلیکیشن رستوران یاب وجود دارد، امکان ثبت نظرات و دیدگاههای مشتریانی است که تجربه غذا خوردن در یک رستوران را دارند.

مستر تیستر نه تنها فرصت یک انتخاب درست را برای شما فراهم کرده، بلکه در شرایط فعلی که شیوع کرونا رفت و آمدها را با مانع جدی مواجه ساخته امکان معرفی رستوران ها را به صورت منطقه ای فراهم کرده است.

دیگر نیازی نیست که برای رفتن به یک رستوران خوب، مسافت طولانی را بپیمایید و یا وقت زیادی را در جستجوی رستوران ها تلف کنید. تنها با یک جستجو در مستر تیستر می توانید رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کسب آگاهی از تجربه کسانی که پیشتر به آن رستوران رفته اند، غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

برای دانلود اپلیکیشن می توانید به سایت مستر تیستر به آدرس https://www.mrtaster.com / و یا اینستاگرام آن @mr.taster مراجعه کنید.

لینک ها:

بهترین رستوران ها https://mrtaster.com

اپلیکیشن رستوران یاب https://mrtaster.com/app

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها