سرپرست فرمانداری سلسله:

معرفی مدیران کم‌کار مقابله با کرونا به تخلفات اداری

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مدیران و دهیاران کم‌کار در حوزه مقابله با کرونا به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

معرفی مدیران کم‌کار مقابله با کرونا به تخلفات اداری

افشین ترکارانی روز سه‌شنبه افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید نسبت به مقابله با کرونا مسوولانه رفتار کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند در غیر اینصورت مدیر خاطی به تخلفات اداری و دادستانی معرفی می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون یکی از دهیاران بخش مرکزی شهرستان به دلیل نادیده گرفتن مصوبات ستاد مدیریت کرونا و گزارش ندادن برگزاری مراسم عروسی، به تخلفات اداری معرفی شده است.

سرپرست فرمانداری سلسله افزود: دهیاران موظف هستند برپایی مراسم عروسی در روستا را به بخشداری ها گزارش کنند، مصوبات ستاد مدیریت کرونا و وظایف محوله را جدی بگیرند چراکه موضوع جان و سلامت مردم در میان است.

ترکارانی ادامه داد: مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در روستا به ویژه برگزار نشدن مراسم شادی و عزا تکلیف بخشداران و دهیاران است که باید نسبت به هرگونه کم کاری در این زمینه پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه کنترل کرونا یک وظیفه همگانی است تصریح کرد: بنابراین باید به نحوی عمل کنیم که علاوه بر کاهش خستگی هشت ماهه کادر درمان به مرحله ای از کنترل این ویروس نیز برسیم.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۴ آبان ابتلای قطعی۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و غیر از شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها